and she is here!!!!!!!!!!!!!!!!

Moderators: zonnebloem18, RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-01 19:43

Vanmorgen vertrokken we om half tien van huis, nadat we nog een keer waren terug gereden omdat we fototoestel vergeten waren, gingen we eerst de trailer ophalen. nouja alles ging fantastisch. weg niet glad ofzo dus kwamen daar rond half twaalf aan. even geaait en koffie gedronken. En om kwart voor een gingen we der inladen. nou ze liep er zo in en bleef netjes staan. lekker los aan het halstertouw vast gezet zodat ze alle kanten op kon kijken. Toen reden we weer terug naar loenen, ondertussen een keer getankt en ondertussen ff binnen gekeken en stond alleen beetje te snuiven en mer niet. dus helemaal niet druk. Om 2 uur waren we in loenen en daar uitgeladen en in stal gezet. ze stond naast shakira en skippy, later gingen die naar buiten en kwamen er paar stallen verderop paar andere staan. heel lang naar der zitten kijken. en stukje brood gegeven. eerst at ze het heel raar echt van wat is DIT nu. maar ze vond het uiteindelijk heel lekker. Toen een paar wortels. naja daar snapte ze dus geen moer van. moet je dat afbijten??? onder tussen had ze al pluk hooi in stal gekregen dus dat at ze na een wortel maar. want worteltjes zijn zo moeilijk. Morgen gaat ze samen met goofy een klein shetje de wei in. zodat ze aan alles kan wennen en de andere van een afstandje kan zien. meer hebben we nog niet meegemaakt. want alles is nog nieuw en ze was erg nieuwsgierig.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Heb jij leuke foto's van Horse Event? Doe mee aan de Bokt Fotowedstrijd!
Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-01 19:54

foto's zijn met normale toestel genomen dus duurt nog wel ff, mezelf en mijn mams kennende. En verwend wordt ze vast wel. de paarden krijgen daar elke dag een boel wortelen gewoon in de voerbak zodat ze wat te eten hebben. En vanavond krijgt ze voor t eerst van der leven brokken als avond eten. gewoon klein beetje en daarna langzaam opbouwen want ze kan best wat spek gebruiken.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-01 21:29

Nee nog nooit. ze wordt pas in mei 3 jaar. dus wil van de zomer rustig met haar gaan beginnen. en tot die tijd lekker tutten en veel enge dingen laten wennen. ze staat gewoon elke dag in de wei. dus beweging krijgt ze genoeg. Maar heb er wel veel zin in om haar van alles te leren.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-01 17:51

jaha. bakkers genoeg. moet je nog wel boel geduld hebben want. t duurt nog wel tijdje voor ik naar buiten met der ga. komt maaike ook mee haalt zij shico wel eventjes op. staat halfuurtje daarvandaan. dus dat komt allemal in orde

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-01 19:06

borstels. longeelijn halstertouw en meer nog niet. komt allemaal vanzelf wel. als ik zie hoeveel troep je in die kast kwijt kan heb ik nog zat tijd. morgen misschien ok nog even in t molenhuus kijken (winkel daar in de buurt) tenminste als ik tijd heb. en er zijn al zoveel foto's van der genomen echt veel stuk of 60 al wel.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-01 21:19

wachtr en zij zult vinden
maar wacht dan nog wel een heleboel.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-01 11:56

ja tenminste dat wi ik wle proberen. Kan waar ik sta heel veel hulp verwachten. dus t zal wel moeten lukken. Maar ga pas van de zomer beginnen dermee. eerst nog lekker tutten met der. en aan alles laten wennen

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-01 12:14

Gewoon tot die tijd lekker opbouwen. ik wil t graag zelf doen omdat t mijn eerste paardje is en ik niet zo heel veel met der wil bereiken. ik heb juist een tinker gekozen zodat ik lekker veel zelf kan doen en ze niet zo snel paniekerig worden. ze zijn meestal wat nuchterder in de kop dan wat hoger in t bloed staande paarden. ik wil later niet veel wedstrijden gaan rijden misschien afentoe wat voor de lol maar vindt t veel leuker om lekker vaak t bos in te gaan. En als t inrijden toch niet zo goed gaat als ik gehoopt had. kan ik genoeg hulp krijgen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie