Ex ontsnapt, gevolg: dravende pony over de weg!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 19:01

gekke ex
gelukkig niet zo'n drukke weg en is alles goedgekomen!
de volgende keer als ik Passion erin laat span ik er maar een draadje boven hij springt ook overal overheen Frusty
wel echt jammer, kunnen we ze niet samen erin laten


Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 19:40

hoezo ervan hebt geleerd? omdat je geen toestemming vd eigenaar van die wei hebt? Tong uitsteken


Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 16:14

Chrystal-gek schreef:
Huh, die wei is van iemand anders en jullie gaan er zonder toestemming jullie pony's in loslaten?
Zijn jullie helemaal van de gekke?!?!
Hoe kun je zoiets bedenken?
Heb je wel verstand in je hoofd?
En dan vooral niet eerst de wei nakijken of er geen troep in ligt, of de omheinig wel goed is en overal wel dicht, maar gewoon loslaten en zien hoe het loopt...

1 Woord; Penny-meisjes (ik dacht juist dat jullie van dat imago af wouden).
Kan echt niks positiefs bedenken, vindt het al erg als sommige van die stadse mensen zo een weiland ingaan en daar de hond los laten of gaan picknikken oid zonder toestemming, maar jullie doen dat met je pony's en geiten.


kan het wat rustiger?
in die wei lopen vaak schapen, dus de omheining is goed(ook nog ff snel nagekeken).
enneh..wat heeft dat met pennymeisjes te maken? iedereen laat daar z'n dieren in los.
of noem je volwassen mannen ook pennymeisjes? *LOL*
wij doen dat met pony's én geitjes.
doe jij altijd alles volgens de regeltjes??

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 17:05

Tuurlijk hebben we zelf een wei, maar dat is toch heel wat aders.
in de schapenwei(waar we ze dus loslaten) staan bomen enz. de po'ny's vinden het daar echt super leuk.
de wei is volgens mij van de gemeente, het maakt hun echt niet als als er een half uurtjes wat beesten in worden losgelaten, dan moeten ze maar een slot op doen als ze dat niet willen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dioni, hannelot, Lanoca, maitestar23, Mark0919, SentiBot, sterregoud, vilheide en 41 bezoekers