Bud in de trailer :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Bud in de trailer :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-02 23:36

Klein verslagje, maar ben zo supertrots op mijn lapje Lovers

Vandaag, na hem losgegooid te hebben in de buitenbak (voor de mensen die van mijn probleem afwisten, ik houd hem tegenwoordig aan zijn halster vast, en maak dan de haak los van het touw, halster is makkelijker los te laten dan het losmaken van een touw, en dan maar hopen dat hij niet wegrent Haha!), en er stond een open trailer op het pleintje Schijnheilig

Ik ben er zo ingelopen, aan een los touwtje, alsof we het iedere dag deden...en meneer liep er zo in Lachen En begon meteen aan het hooi te knabbelen. De trailer was niet van mij, dus heb hem er weer uitgehaald (wat ook super ging Lovers) voordat hij al het hooi op had gevreten *LOL*

Ben dus zeer trots op mijn koele kikker Lovers

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 23:55

stoer lapjespaardje dat het ook is!

Tja, hooi, dat doet het hem!
Tos ook... die stormt de trailer in, als je niet oplet! Want tja, daarvoor is het is het te doen!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 00:00

Goed hoor van Buddels! Lovers Kan natuurlijk ook niet anders met zo'n stoer paardje *LOL* Cool

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 00:08

Gaaf hoor, zo'n koel paard. Getuigd van compleet vertrouwen in jouw. Wanneer gaan jullie een stukje met de trailer rijden?

Enne: dat loslaten...loop je nog steeds 5 Minuten in de bak voordat je hem loslaat?

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-02 18:16

Nee, ik loop nu niet meer 5 minuten door de bak voordat ik hem loslaat. Hij moet zijn energie kwijt, niet ik *LOL* Ik loop een klein stukje, misschien een heel rondje, en laat hem dan los. Want als we dalijk in die bak gaan rijden, dan mag hij toch ook niet wegrennen. Veel mensen laten hun paard bij de ingang al los...lekker is dat als je dalijk gaat rijden, en hij denkt dat hij losgegooid wordt Scheve mond

Maar Buddels heeft inderdaad compleet vertrouwen in me, en ik in hem Lachen Geweldig gevoel!