Sanderijn

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-01 18:57

Ik heb nu al een aantal foto's gezien van Tinkebell en ik wil je nog even zeggen dat ik het een enorme mooie pony vind.....echt prachtig.

Wat ga je straks zoal allemaal met haar doen?

Jacqueline



jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-01 19:05

Spannend hoor en dan straks lekker met haar door de bossen en de velde rijden heerlijk.

Wat voor een karretje zoek je eigenlijk?

Jacqueline

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-01 19:11

Wij hebben van de zomer een concourskarretje te koop...kan een rieten mand achterop....kan er een keertje een foto voor je van maken en het dan een keertje naar je mailen.......wijzelf hadden het gekocht voor de shet maar vonden het toch een beetje te groot.......dus misschien is het wat voor jou!!!

Jacqueline

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-01 20:24

Ja het is een tweezitter, en hij is wit met zwart......heb er helaas geen foto van omdat onze pony er nooit voor heeft gelopen maar ik zal eerdaags ff een foto ervan maken heb je een beetje een idee hoe die er uitziet.
Ikzelf vind het een heel mooie kar!!!!

Jacqueline

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-01 20:55

Oeps das een goeie heb ik eerlijk gezegt nog geen idee van.....moet ik nog even over nadenken.
Maar dat hoor je dan nog wel als je het wat vind.....als ik de foto heb......zal denk ik over een dag of 14 zijn want ik ga volgende week eerst een weekje op vakantie en dan kan ik meteen een foto maken op dat rolletje en meteen met de vakantie foto's laten ontwikklene........goed!!!!

Jacqueline

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-01 21:43

Ga een hele week naar Centerparcs ergens achter Nijmegen......samen met de hele familie......heb er enorm veel zin in......we zijn namelijk afgelopen zomer niet op vakantie geweest en dat was voor het eerst...(maakten altijd reizen naar het buitenland) maar sinds we de paardjes hebben zijn we niet meer weggeweest......en daarom heb ik er nu enorm veel zin in!!!
En het blijkt dat er OP dat centerparcs ook nog een manege zit.....dusse ik vermaak me dan zowiezo wel hahaha.

Jacqueline

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-01 22:35

Nee duurt nog een paar daagjes voordat ik wegga.....ik ga vrijdag weg......moet ik wel de hele week de paardjes missen dat vind ik dan wel weer wat minder!!!
Moet morgen ook nog gewoon werken.

Groetjes van Jacqueline


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Hobbyhorse, Pommier en 38 bezoekers