paardensport tv

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 18:55

sluit me bij renate aan. Tinkers zijn ook heel lief en braaf maar kunnen gewoon net zo erg schrikken als ieder ander paard. Alleen gaat een tinker (ook niet alle)als hij schrikt er niet in een vliegende vaart er vandoor. 2 meter verderop staan ze alweer stil om daarna zich om te draaien en te gaan kijken wat het is. bij tinkers moet je heel consequent zijn. ze gaan gewoon in protest als je ze te hard aanpakt, en als je te lief voor ze bent gebruiken ze dat ook tegen je.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes



Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 19:56

jacqueline bedoelde je de hengstenshow??? datw as half via stamboek, het stamboek wilde namelijk niet nu al een keuring en wachten tot April (nu 31 maart in giesbeek) zodat de nieuwe lading dekhengsten ook meekonden doen, maar daar wilde de hengstenhouders niet aan meewerken. ook liep er een hengst rond (gipsy lee) die er in mijn ogen (MIJN mening) niet had mogen lopen omdat het geen goedgekeurde dekhengst was, hij is achteraf toch afgekeurdt op zijn sperma. heel ingewikkeld allemaal, maar er zijn momenteel wel meer rare dingen rond het tinkerstamboek.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 20:07

ja ik ook maar klein beetje. ach te weinig geien om echt een mening te kunnen geven. kijk woensdag nog wel een keertje.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 23:12

hoe bedoel je dat laatste, vondt je de tinkers die ze lieten zien niet mooi?
of vond je de uitzending niet??
enja met Ailin en Sya was t programma nog een stuk beter geweest

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 16:40

hebben al 3 keer tinkers in gezien. een keer korte flits van p&r dan over mennen bij bob van asselt en nu weer de tinkers van Bob met een praatje van onze stamboekvoorzitster erbij

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Leedebee, MarieAnne, Nimby, robbie88, Spike2019, Vitas, Xhiske en 101 bezoekers