Gereden met een beginner in de bak

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 21:00

Pfff ik ken dat gedoe,bij ons heeft een meisje van ik schat 8 jaar? een welshje gekregen,maar dat gaat ook voor geen meter hoor.
Ze moet echt achter iemand anders aanrijden anders wildie niet.
Volgens mij luisterd dat beest prima hoor,maar dat meisje kan gewoon niet rijden,daar zit het probleem,ze kan niet goed sturen,dus dat beest gaat alle kanten op en gaat vaak ook steigeren(heel laag maar hoor) of met z'n voorbenen schrapen,nou was dat volgens de moeder omdat ie wilde rollen.. tsjah.. ik vond gewoon dat ie vervelend was en omdat dat kind gewoon niet de juiste hulpen gaf.

Ach ik heb zoiets van..laat maar lekker,ze leren er wel van,als dat kind er zo op die manier plezier van heeft,dan doen ze het toch lekker zo,zolang ze maar niet achter mij aan willen rijden(gelukkig moet michelle echt niks van die pony hebben! Haha!)

Ik denk dat als ze dalijk wat ouder worden het wel beter gaat,als ze dat beest nog hebben,en zo niet..ach,moeten ze zelf maar weten toch?


denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 21:06

Nee precies,dat neem ik ze ook niet kwalijk hoor,maar het kan wel een beetje vervelend zijn af en toe.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Exorcizamus, haffjechip, Laj1, Rupser, tienus63 en 132 bezoekers