WIE DOET NOU ZOIETS!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-01 13:10

Ik kreeg vandaag dit mailtje binnen, anoniem natuurlijk, ik wil jullie even vragen wat jullie hier van vinden. Even kijken naar mijn profiel en dan zeggen of hij/zij gelijk heeft:

Jemig wat heb jij een eigendunk:
Ik heb maar 1x gesprongen en iedereen zegt dat ik er talent voor heb
Dat noem ik dus eigendunk om dat in je profielletje te zetten.
Als je een keer gesprongen hebt (hinder nis zo hoog al deze letter: O
Ja, dan heb je tallent.... ahum.
Een beetje showen, aaaaaaaaah bitch en crossen, net zo lang tot ze half dood zijn en van ellende aan de teugel gaan lopen???????? Arrogant denk. Verneuk dan maar een muis of zo. En manege paarden zijn niet allemaal sukkelig hooor! Meer dan 25 % niet! 75 % heeft actie in z'n kop en jij denk dat manege paarden te min zijn voor jouw.

Zeg maar eerlijk wat jullie vinden! Verward Schijnheilig

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]



Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-01 16:31

Wow he, je hebt gelijk het is die gene die dat Dressuurpaard gezocht heeft neegezet. Heeft precies hetzelfde email adres! Nou, die heeft echt een eigendunk zeg! HAHAHAHAHA! "wij hebben heel veel talent!" Ja hoor natuurlijk! En dan nog een Gebruikersnaam, UNIEK!! HAHAHAHAHAHAHA!

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-01 16:41

nee, dat wist ik niet want ik kan niet van alle 592 leden hun email weten!!!! Boos!

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-01 16:43

Dat weet ik wel, maar op onze manege zijn de meeste wel een beetje sukkeltjes, maar met dat gedeeltje tussen () betekend toch ook dat niet alle manege pony's sukkeltjes zijn. Ik heb ook 7 jaar op manege's gereden, de hele tijd op dezelfde manege pony die iedereen eraf worp met zijn 25 jaartjes! Haha!

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-01 20:25

hahahaha, nou allemaal heel erg bedankt voor jullie comentaar. Ik voel me (raar genoeg) veeeeeeel beter!

Even als laatste voor Uniek, als als een zoutzak op een paard blijft zitten tijdens het springen help je je paard ook niet echt. Jou moet veel meer doen dan alleen sturen, maar dat moet jij met ZOOOOOO veel talent toch weten?????????

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: rover_ en 36 bezoekers