Tinkerkeuring Spaarnwoude

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Trea

Berichten: 732
Geregistreerd: 05-08-02
Woonplaats: Boxtel

Tinkerkeuring Spaarnwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-02 20:53

Wat een mooie dag tijdens de Stamboek Tinkerkeuringen, ik heb weer een heleboel mooie Tinkers gezien. Klasse mensen Knipoog Knipoog Knipoog En waar ik helemaal super trots op ben is het nieuwe Tinker demonstratie team om maar één keer te oefenen en dan zoiets samen neer te zetten en een speciaal pluimpje voor Maike die vandaag voor het eerst op Dana reed Lovers helemaal top. En Tinker liefhebbers van dit team we gaan zo door lekker ontspannen, geen gezeur. Pling Pling

Dank jullie wel voor deze dag
Groetjes Trea

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 20:59

er was ook een tinker van pampushout gekomen. Jesly because she is Irish of Irish Jesly. Ze was 3e bij de 7 jaar en oudere merries

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 21:00

Jammer genoeg ben ik niet geweest, had het graag gezien!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 21:01

zijn er ook foto's gemaakt?? ben nieuwsgierig Haha!

Marjolein

Berichten: 11635
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 21:03

heb t gezien en zaten erg mooie tinkers bij. dagkampioen was errug mooi alleen die 2e was vond ik nog mooier. maarja er kane r maar een de eerste zijn.
heb de show ook gezien, mengedeelte was erg leuk om te zien.

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 21:04

Ik was er ook, hele mooie Tinkers gezien, maar helaas geen bokkers..

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 21:50

Was er ook, heb ook geen bokkers gezien (ook niet gezocht eerlijk gezegd Haha! ), was te druk met mijn eigen tinkertje. Tinka heeft zich prima gedragen en we hebben haar na de keuring maar lekker naar huis gebracht met die hitte, daarna nog teruggeweest en de rest bekeken. Ik vond eerlijk gezegd ook de reservekampioen mooier, maar ja de jury beslist!
Was een leuke dag, en complimenten voor het stamboek, want het was weer prima geregeld vandaag.

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 22:10

Volgens mij kwam ik net met mijn les langrijden toen ze de reservekampioen bekend maakten.. Inderdaad een mooi beestje! Lachen

Marjolein

Berichten: 11635
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 22:12

sta je dan daar op de manege?
ik was met linet heengegaan en frank kwam haar daar ophalen. was blij dat zij de weg wist Haha! . over 2 weken kom ik misschien weer naar geldrop en in zuidwolde gaat ailin mee *nu al zenuwachtig*

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 00:09

Ik was er vandaag ook, was mee met lonneke en haar tinker Irish lucky Lady, daar veel bekenden gezien. waaronder Esme met Nuala die ik nogmaals, net als alle andere bekende tinkertjes van harte wil feliciteren!!!!!!!!!!!!!!! In geldrop ben ik er MISSCHIEN ook, misschien kunnen we als bokkers dan wel wat afspreken???

groetjes leon en snowdon

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 00:16

Op dit topic staan wat foto's van Nuala [ITP] Nuala vandaag op de keuring!!!!!
Verder ook mijn complimenten aan de organisatie, was weer erg leuk. Een ding vond ik wel jammer, dat opeens mijn categorie was vervroegd, maar ja kan gebeuren en het is allemaal toch super goed gekomen!
En Von, ik ben ook een bokker!!! Ik wil je nog even super bedanken dat ik je voorbrenglijn mocht lenen!! Vond het heel vervelend dat ik je was misgelopen, sorry daarvoor want nu moet je weer wat met Mariel regelen Boos! excuus... mocht ik ooit wat voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag!!

michel
Berichten: 9
Geregistreerd: 06-08-02
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 09:16

Ik ben ook op de keuringsdag geweest en er hing een heel ontspannen en gezellig sfeertje. Prachtige tinkers gezien. Diegene met een premie, gefeliciteerd!! Heel knap.
Ook heb ik in de pauze het demo-team gezien. Geweldig om te zien wat die mensen met 1 keer trainen neerzetten. Dat wist ik niet en was ook niet te zien. Wel zag ik dat ze er allemaal veel plezier in hadden, en dat is belangrijk. Dat is wat een team een team maakt, dat straalt eraf. Ik heb gehoord dat jullie al veel optredens hebben, ga zo door en jullie komen er wel.
Nog veel plezier allemaal.

Groetjes Michel

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 09:47

Esme_27 schreef:
En Von, ik ben ook een bokker!!! Ik wil je nog even super bedanken dat ik je voorbrenglijn mocht lenen!! Vond het heel vervelend dat ik je was misgelopen, sorry daarvoor want nu moet je weer wat met Mariel regelen Boos! excuus... mocht ik ooit wat voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag!!

Heee, wat grappig, wist niet dat je ook een bokker bent! Heb ik dus toch nog geboktmeet zonder het te weten Haha!
Dat met die voorbrenglijn komt wel goed hoor, is niet iets wat ik elke dag nodig heb, misschien pas weer volgend jaar ofzo, en Mariel zie ik vast wel weer een keer. Gefeliciteerd met je premie.

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 12:18

Marjolein schreef:
sta je dan daar op de manege?
ik was met linet heengegaan en frank kwam haar daar ophalen. was blij dat zij de weg wist Haha! . over 2 weken kom ik misschien weer naar geldrop en in zuidwolde gaat ailin mee *nu al zenuwachtig*


Nee, ik sta daar een paar minuutjes lopen vandaan.. iets minder luxe, maar wel betaalbaar Knipoog
Ik longeer Fleur altijd op Spaarnwoude en heb er zelf rijles, vandaar dat ik er vaak rondhang.

Succes met de keuring! Lachen

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 12:47

het was inderdaad een hele leuke gezellige dag!!! complimenten voor de organisatie!! Haha! weer veel super mooie tinkers gezien iedereen van harte met de premies!! Party!!
en het eerste optreden van het demoteam ging eigenlijk ook super goed!!! het ging allemaal hartstikke leuk en gezellig onder elkaar terwijl de meeste elkaar amper kende, we zijn naderhand nog gezellig buiten wezen uitstappen, en Dana was echt een schatje!! Kwijl Lovers
trea en gert, nog harstikke bedankt jullie zijn toppers!!!! en ik kijk al weer uit naar Geldrop!! *LOL*

Bolle

Berichten: 722
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 16:21


Bonte
Berichten: 6056
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 17:52

He Bolle. Hele leuke foto's. Goed gedaan

yessie28
Berichten: 75
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 22:44

Hoi ,
leuke foto's, maar mis wel de mooiste tinker (de mijne nl Knipoog)

Caira
Berichten: 26061
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 10:23

uhm uhm uhm de een na mooiste he!!! Dan heb je de mijne nog niet gezien namelijk Tong uitsteken

Linet

Berichten: 704
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Zoetermeer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 10:53

Het was erg gezellie he Mar? Ach, als jij de routebeschrijving niet in het printervakje had laten liggen waren we er ook gekomen hoor!! Tong uitsteken Lachen Haha!

Ik heb batje als eens gemeet! Lachen

Ik hoop dat er nog meer foto's komen! En dat Tinker Demonstratie Team was wel leuk! Die met dat dameszadel, en dat men-koppeltje (schatig!).

Bolle

Berichten: 722
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 12:19

Meer weten over Tinkerfoto's gemaakt tijdens de keuring op manege Spaarnwoude? Tong uitsteken
Stuur mij even een pb. Schijnheilig

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 23:44

Mischien dat jullie mij dan ook hebben gezien?? Ik was op mijn super-lieve bruine draver.
Jammer dat ie geen vlekken had, anders had ik met voorsprong gewonnen van de andere.... :-p
Bruin paard, grijs dekje, blauwe ribbroek. Dat was ik, ik zat een poos bij de ingang op een boomstam en heb later wat rondgereden oa door de waterpartijen.
Op Marjolein en Linet na heb ik geen bokkers herkend. Zag wel Babat in een lesgroepje rijden.


Grtjs Frank

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 23:49

Frank schreef:
Zag wel Babat in een lesgroepje rijden.


Grtjs Frank

En niet eens even gedag zeggen! Boos!
Knipoog

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 23:52

Jullie gingen zo snel, kon ik niet bijhouden joh... Je weet hoe langzaam Dom is!!

Ik kom eerdaags eens even bij mijn oude stalgenoot langs. Kijken hoe ze er tegenwoordig uit ziet.

Grtjs!

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 23:56

Niekje langzaam? Maak dat een ander wijs! Tong uitsteken

Fleur is een lekker ding geworden! Je hebt een maandje om langs te komen, daarna verhuizen we Lachen

sorry voor het offtopic gaan Schijnheilig