eerste 2 dagen op nieuwe stal...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

eerste 2 dagen op nieuwe stal...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-02 22:13

zaterdag avond zou leroy verhuist worden...kwam die man maar niet, hij stond in de file en had een paard dat door de trailer was gesprongen ofzo dus hij moest even helpen..
nou, in ieder geval na ander half uur kwam hij...
maar leroy wilde er dus niet in..longeerlijn kon hem ook geen hol schelen, die man kon hem ook niet houden en de eigenaar van de (nu dus mijn ex)stal ook niet..maar uiteindelijk is hij erin gekomen..
het was maar een klein stukje maar hij was nogal aan het zeiken dus reden we ontiegelijk langzaam en we waren ook nog een keer gestopt om te kijken of alles nog wel goed was.
nou oke, toen op stal gezet daar, dat ging weer wonderlijk makkelijk.
volgens mij was hij echt bang dat hij weer verkocht werd want hij was zo ontiegelijk braaf in de stal enzo..zo rustig, terwijl hij de eerste 2 dagen op die andere stal steeds stond te steigeren..
ik heb gister en vandaag maar meteen gereden(dus voor het eerst in de bak gister)het ging echt zo goed!
gister liep hij wel te hinniken maar verder was hij ontzettend braaf(nog braver dan na een paar maanden op die andere stal..)hij liep ook erg lekker, lekker aan het been en los aan twee kanten etc.
er is daar net nieuw zand in de bak maar echt veel problemen lijkt hij er niet mee te hebben...
ik ben echt blij met mijn nieuwe plekje, een lekker binnenbak en leroy lijkt het ook erg goed naar zijn zin te hebben.
ik heb nu al teveel vrienden haha...ik kan nu al niet wegkomen... Schijnheilig
dus ik ben weer helemaal happy! Haha!

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 22:54

Hee Pluut,

Ben blij dat het vervoer allemaal toch nog goed is gekomen en dat Leroy en jij het op de andere stal goed naar de zin hebben!

Groetjes, Tanja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 00:42

Fijn dat het gelukt is, waar sta je nu?

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 12:20

gezellig zeg, ik kom daar ook nog wel ooit eens kijken Knipoog
hoop dat je nog aan andere dingen toekomt met al die gezelligheid daar Haha!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-02 20:55

ik sta nu op manege de ruif.
mijn moeder is het er nu al niet mee eens..haha Knipoog , nou vandaag was ik vroeg thuis(hoofdpijn..)
en zo snel mogelijk een startkaart aanvragen en dan gaan we eindelijk starten!!!