Hoge neusriem

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 22:46

nee zeker niet. ik heb een beetje een hekel aan een aansnoerneusriem. het is bedoeld voor paarden die de mond opendoen. maar ik zie dat juist als een teken je moet anders gaan rijden in plaats van hem aan te snoeren. Zelfde met hulpteugels. Die kunnen heel nuttig zijn maar zijn er niet voor om problemen te verbloemen.

Maar goed. Een aansnoerneusriem hoef je dus niet aan te snoeren *LOL*

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-01 19:08

ik vind ze ook wel mooi. maar zoals met alles geld.

het is zo zacht als de hand van de ruiter. Je kunt met een gewone neusriem ook erg veel kwaad doen. En die aansnoerneusriemen zijn vaak lekker zacht en solide. Ik vind het vaak net te breed voor een ponyhoofdje en heb daarom liever iets fijners. Maar ja dat gaat wel vlug stuk

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-01 19:29

nee ik bedoelde dat het ook met rijden geld. je kunt wel hele vriendelijke hulpteugels gebruiken maar als je zelf met harde hand rijdt?

Ik ben ook niet voor een slof. maar ook daarbij geld..als ie goed gebruikt wordt.

En dat geld dus ook me een neusriem. het ligt aan jezelf. Je kunt een 'gewone' neusriem hebben en die heel hard vastsnoeren...maar ook een aansnoerneusriem hebben en die gewoon netjes (zoals het hoort) vastmaken.

Je hebt zelf het meeste invloed op de hardheid of strengheid van hulpteugels, neusriemen en dergelijke

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tieme en 123 bezoekers