zucht,waarom heb ik deze sport gekozen??

Moderators: zonnebloem18, RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 17:43

no offence, maar op mij komt het een beetje over alsof je hem/haar niet kan/durft aan te pakken. Zelf heb ik met mijn araabje dat probleem ook gehad, tot dat hij me gewoon zat te stangen, toen heb ik hem keihard erdoor gereden en meteen was meneer braaf. Hij blijft wel wat moeilijk, maar van een extreem moeilijk araabje (zegt men) is hij nu zo braaf dat mijn zusje van 11 erop kan en hij echt nix doet. Hij kijkt de hele dag suf, en af en toe doet hij of hij iets eng vindt, maar echt éng is nix meer. Hij komt ook goed terug ed.
Hij kan nu aardig wat oefeningetjes, en ik ben super trots. Als hij er nu tussenuit zou naaien krijgt hij geweldig op zijn donder! Kom nou, hij begrijpt nu hoe de verhoudingen liggen, dus zal hij zich er ook naar gedragen.
VAn Jopie (mijn KWPNer, is een Aram, ook niet makkelijk) heb ik geleerd dat wat je bereikt hebt en enigzins vanzelfsprekend is, dat je dat mag éisen, anders kom je nergens. Wil je m iets leren: vragen, kan hij het: dringend vragen, en als hij het gewoon kan, dan eisen. En zoals ik het hoor, dan kan hij/zij toch wel wat, dus dat kun je, zeker met dit weer, gewoon eisen, flink boos worden..
Suc6! Hopelijk werkt het een beetje

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Heb jij tijd om mee te doen aan een onderzoek van de HAS Hogeschool?
Antwoord op onderwerpPlaats een reactie