Kieferwax potje.... ben weer eens erg dapper geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-01 13:00

not... Heb de stalhouder hetverhaal voorgelegd en die vond het ook knap poedersuiker, en vroeg of ik echt zeker wist dat ie van mij was. Herinnerde ik me ineens dat ik ooit met een punaise een paraafje had gezet omdat watervaste stift niet hield.
Jahoor, was dus echt mijn potje. En idd, de stift kon ik er zo afvegen. Heb m dus gewoon terug in mn kastje gezet en met een punaise heel groot LZ erin gekrast.
Niet zo dapper misschien, maar ach, ik heb iig mn potje terug. En de stalhouder zei ookal; liever geen ruzie, als het nog eens voorkomt (niet te hopen) grijpt hij in.

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 13:11

Goed zo.
en nu gewoon even tussen neus en lippen door zeggen dat je je potje weer terug hebt gevonden dus dat ze niet meer hoeft te helpen zoeken.
Maarreh gewoon zorgen dat je voortaan overal uitgebreid je naam op hebt staan. of initialen ze moeten gewoon met hun poten van jouw spullen afblijven.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 13:20

O, die is ook goed Marjolein! Hihi! *LOL* Ik zie die koppen al voor me!

Knap hoor Laura dat je er niet met een botte bijl op in hebt gehakt, maar het zo subtiel hebt opgelost! Ik heb bewondering voor je!

Soms is het inderdaad het beste om even te wachten met reageren, anders wordt het vaak echte ruzie waar je je uiteindelijk heel rot bij voelt. Maar feit blijft dat ze met haar takken van je spullen af moet blijven!!!

Groetjes Mieke

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 13:23

z
Laatst bijgewerkt door janna op 20-02-22 15:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 15:30

Hardstikke goed hoor!
En dapper kun je altijd nog zijn. Wees maar blij dat jij niet zo erg bent als die mevrouw Poedersuiker Misselijk . Grijnz...Lijkt haar hoofd soms op een appelflap?
Veel plezier verder met de rest van de mensen van stal *LOL* !
Groetjes, Dorine.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 20:19

tsja... denk dat dit wel een betere manier van oplossen is hoor...
En idd: je hebt nu iig je potje weer terug!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 21:04

Oeh wat zal die vrouw zich banketstaaf voelen }>
Ze durft vast niet te zeggen dat haar potje Kieffer-spul weg is, omdat ze er vast niet de aandacht op wil vestigen. Dus voorlopig heb jij lekker de touwtjes in handen Extreme duivel Gewoon niks zeggen kan soms nog leuker zijn dan zeggen hoe je erover denkt. Pling

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 21:27

of lekker over duidelijk neer zetten vooral zij kijkt dan heeft ze de hint al gehad en voelt ze zich ook knap banketstaaf *LOL* *LOL* *LOL*

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-01 21:29

Misschien ga ik nog stiekum wel een trap na geven... op de wasplaats als zij bezig zijn mn spul schoonmaken, en tegen iemand ophangen dat ik zo blij ben dat ik mn spul terug heb! Ja je moet oppassen tegenwoordig want voor je het weet verdwijnt je spul als sneeuw Knipoog Maar gelukkig heb ik goede contacten met de stalhouder en vind ik alles were terug Knipoog Extreme duivel