Na 5 mnd rust, voor het eerst weer in galop, wauw!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Na 5 mnd rust, voor het eerst weer in galop, wauw!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 18:32

Wauw, we hebben vandaag voor het eerst weer een galopje gemaakt en het was echt in 1 woord GEWELDIG!!!!! Na 3 maanden boxrust en 2 maanden alleen stappen en rustig aan doen zijn we vandaag dus voor het eerst naar het bos geweest Haha! Afgelopen donderdag zijn we namelijk verhuisd naar een nieuwe stal in het bos, dus ik heb vandaag maar de stoute schoenen aangetrokken en ben buiten gaan rijden Haha! Ik vond het best wel spannend..........Nappie was helemaal op en top allert, alle geluiden hoorde hij en hij wilde geen moment stil staan, hij bleef maar hinniken en snuifen. Voor de zekerheid heb ik er maar een slofje om gehangen zodat hij niet de kans zou hebben om te gaan rennen (favoriet is namelijk bij Nappie: Kop in de lucht, ondernek erop en gaan Clown ) leek me niet zo verstandig na 5 maanden revalidatie! Dat de slof er hing was al genoeg.........hij snapte dat hij niet kon gaan rennen en we hebben echt heerlijk gedraaft en een stukje in galop gereden, ik kon bijna niet meer ophouden met glimlachen, klinkt misschien stom maar na zoveel maanden rustig aandoen en tobben was dit een verademing Haha!

Ik moest het jullie gewoon even laten weten dat ik heb genoten vandaag en dat het dus uiteindelijk allemaal weer een beetje rooskleurig uitziet met Nappie z'n benen! Lovers



napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 19:16

Greetje, de stal bevalt zeer goed, ik moet wel even wennen aan het uitmesten van een stal gevuld met vlas Clown is best lastig als je stro gewend bent. Nappie staat er goed bij, vrolijk en attend en lekker nieuwschierig en ja het bos...........i love it Lovers

Melissa, we moeten echt idd eerdaags een keer afspreken, lijkt me hartstikke gezellig met Flanagan meeten Knipoog

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 23:05

De foto's komen er zo snel mogelijk aan, maar dan moet ik Prima wel zo ver krijgen dat ie mee naar het bos gaat op de fiets zodat hij de foto's kan maken Frusty

Het is namelijk best een moeilijke opgave om een zelfontspanner te moeten afstellen, vervolgens hard naar je paard rennen, opstijgen en hopen dat je een leuke foto hebt gemaakt van mij en Nappes Clown nee, Prima zal van de week even sportief moeten doen en mee moeten op de fiets }>

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-02 17:45

Jaaaaaah, woensdag foto's maken Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bellieee, Elegance_, KaasSouffle_, shaddy82 en 158 bezoekers