kinderen en paarden.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 22:11

Ik denk wel dat het belangrijk is dat er begeleiding is. Ik ben nu 15, heb ook net mijn eerste paardje. Het gaat heel goed, maar ik ben wel blij dat ik om de meest stomme dingetjes hulp kan vragen, alhoewel dat nu nog niet nodig is geweest. Ik geef eerlijk toe Knipoog dat ik bijvoorbeeld helemaal geen verstand van wondjes ofzo heb, daar heb ik gewoon nog nooit eerder mee te maken gehad. Maar als Sher wat heeft zijn er zat mensen aan wie ik kan vragen wat te doen.
Maar volgens mij is dat niet speciaal aan de ouders, mijn moeder is als de dood voor paarden, en mijn vader is niet bang, maar als Sher hem bijvoorbeeld bijt (wat ze laatst deed) zegt ie ach rustig maar paardje, er is niets aan de hand........lekker slim bij een 2-jarige die nog een heleboel moet leren Frusty


steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 22:10

Margreet schreef:
Frappant trouwens dat degenen die er het felst tegenin gaan allemaal nog kind zijn. (In de zin van 'onder de 18')

Viel mij ook al op Knipoog
Maar ik ben 15, en ik ben voor begeleiding. Ik heb zelf een 2-jarige, en ook al heb ik niets aan mijn ouders toch gaan ze meestal mee. En anders is er altijd wel iemand anders die toezicht heeft (het voordeel van een manege).
Ik kan me eigenlijk ook niet herinneren dat ik welles iets gevaarlijks gedaan heb. Ik reed vroeger altijd 1 keer per week en der was zo'n super braaf ponytje die ik altijd poetste en liet grazen. Ik heb nooit als dat meisje op margreets plaatje gezeten, waar we gingen grazen hoefde we alleen maar het manegeterrein over. Het was wel naast de weg maar het paard was superverkeersmak dus dat maakte niet uit.
Wel heb ik meegemaakt dat kinderen met een pony gingen lopen die ze vervolgens niet konden houden. Paard ervandoor, gelukkig naar de paddock. Had ie wel lekker in een plas liggen rollen, mochten wij hem gaan schoonmaken want die kinderen moesten naar huis. Frusty

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Laj1, mika11, Noukie123, Sanet, Tientjeblij en 122 bezoekers