FFies vertellen hoor!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-01 23:05

Ben zo trots en blij enzo, dat wilde ik even met jullie delen.
Vanavond hebben mijn vader en ik Isolda en Udinde weer opgehaald uit de wei. Ze hadden heerlijk een lange middag gegeten en geslapen en gespeeld. Ze darteld al zo fijn achter mam aan en ze kijkt nergens van op. Fietsers, auto's, gillende kinderen. Udinde loopt netjes achter mama aan! Vind ik echt zo geweldig!

Nadat we ze thuis hadden, had ik haar halstertje nog even aangedaan en ze bleef zo mooi stil staan. Ik ben nog niet zo handig met dat kleine friemel-halstertje, maar het gaat steeds sneller.
We hebben nog een heel klein rondje door het dorp met haar gelopen, voor het eerst aan een touwtje. Af en toe moest ik haar even van achteren aandrukken, maar verder ging het prima!
Toenwe thuis waren halstertje weer af, en weer bleef ze keurig staan. Heb haar even lekker langs de hals gekrabd en dat vond ze zo lekker! Toen ik ophield liep ze een stukje achter me aan en snuffelde aan mijn arm. Dat was de eerste keer dat ze mij aanraakte ipv ik haar. Vond het zo leuk!!! Ben echt helemaaaaaal in luv! Jullie gaan denk ik nog veel van me horen!
[img]../upload/49/lief_liggen.jpg[/img]
[img]../upload/49/opstaan_2.jpg[/img]

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 23:21

jaaa *LOL* kan het me helemaal voorstellen hoor!
In gedachten zie ik ook al moeder en veulen in de wei lopen/liggen/spelen, dartelen, etc etc.. En mezelf daarbij in het zonnetje, 't veulen lekker mak maken enzo, indien nodig..
Maar voorlopig moet ik f afwachten en hopen dat alls goed gaat..-zucht-. Dat baart me soms nog wel wat zorgen, al gaat alles tot nu toe erg voorspoedig moet ik zeggen:
in 1 keer drachtig, alles prima op de 2 scans, haar buik groeit gestaag, uier wordt ook steeds meer en er hangen nu regelmatig druppels aan en af en toe krijg ik tikken tegen m'n hand als ik die een tijdje tegen de buik houd Lachen *LOL*
Ofwel, voorlopig leeft 't nog!

Gister hingen er echt de hele dag flinke druppels, dus ik er maar uit vannacht, met toch flink wat hoop op 4 ipv 3 paarden in de wei haha, maar helaaaas..
Ik lees al je verhalen met alle plezier en 'herkenning' , al antwoord ik dan niet vaak
( erg banketstaaf, ik weet 't), toch laat ik je bij deze weten dat ik ze wel degelijk lees/bekijk en steeds meer begin ik dan ook te verlangen naar DE dag....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 23:26

ze is dan Lovers ook errug lief

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 23:46

Wat een lieffie, Lovers veel geluk met haar.

horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 07:21

Zo bouw je echt een band met het Udinde op. Te gek hè? Party!! En ze staat weer allerliefst op de foto's!

Groetjes,Ada

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 08:59

Madelein als het komt komt het nog altijd onverwacht en te vroeg voor je gevoel.

We wachten met spanning af..

GR Pris

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 09:35

Ze is wel fotogeniek hoor die kleine Udinde Lovers

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 09:56

Klinkt als een fijn paard, die Udinde! Daar kun je later wat mee!

Prachtige foto's trouwens, lijkt wel professioneel!

Groetjes Mieke

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-01 10:13

(hihihi, wat je al met een digi camera kunt doen, in combinatie met de hele dag om je paard hangen!)