paard laten cremeren

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 14:08

Ik voel er ook niets voor om mijn paard, kat of hond te cremeren. Ik ben goed voor mijn dieren zo lang ze nog leven maar als ze dood zijn houdt het op.
Twee jaar terug heb ik mijn hond moeten laten inslapen. Ik wilde per se dat dat thuis gebeurde in zijn vertrouwde omgeving. Toen hij was ingeslapen, hebben we hem achter in de auto van de DA gelegd om af te laten voeren.
Ik heb wel een forse donatie gedaan aan het asiel waar ik mijn hond vandaan had, als dank voor de fijne tijd die we samen hebben gehad.
Ik zou dat bij mijn paard ook zo doen. Ik pieker er niet over om geld uit te gaan geven voor een crematie om daarmee mijn eigen gemoed te sussen. Ik denk dat ik een donatie aan Brooke zou doen, ter nagedachtenis en ter ere van alle paarden.
Maar goed, dat is mijn gevoel en mijn idee over cremeren.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 15:04

Tuurlijk maar of je nu Fl 6000,- terug krijgt of fl. 4500,- inclusief een crematie. Je betaald er toch die fl 1500,- voor. Persoonlijk geef ik dat geld liever uit aan aan iets wat meer mensen/dieren bereikt dan alleen mezelf.
Over mijn eigen crematie/begrafenis denk ik trouwens precies hetzelfde maar dat is toch iets dat de nabestaanden moeten bepalen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ChelseaAyLee, Vagabondo en 105 bezoekers