welke idioot verzint dit nou?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 14:11

Nou jaaaaaaa...belachelijk. En het zal jouw paard maar wezen zeg! Heb je met veel verdriet afscheid moeten nemen van je paard, is ie naar de slager, komt ie in een boom te hangen. Nou, ik zou door het lint gaan als ik daar achter zou komen! Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel
Maarre..ik ben laatst op een tentoonstelling geweest in Duitsland, waar iets soortgelijks met dode mensen was. Maar die konden zich daar voor opgeven toen ze nog leefden. Je zag daar geprepareerde mensen in allerlei kunstzinnige creaties. En longen met kanker en zonder kanker, hersenen met een bloeding en met tumoren etc etc.
Er was een wachttijd (buiten in de regen!!!) van gemiddeld 2,5 uur en een entreeprijs van 60,-! Maar het was wel heel gaaf!

Groetjes Suzanne



moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 14:25

Ik zou ook niet bepaald daar opgezet hoeven staan, hihihi!
Maar het was wel heel mooi en helemaal niet eng!
'Korperwelte' heette het, ik heb het boek ervan met kleurenfoto's Cool .
Je hebt meer het idee dat je naar die biologiepoppen van school zit te kijken. Ze zijn behandeld met een goedje, het lijkt net plastic, het stinkt ook niet ofzo.
Er waren er ook een paar met baby;s in de buik. Eentje op een paard! En een driedimensionale en eentje in allemaal plakken gesneden. Het klinkt heel luguber, maar het is echt een museum. Party!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 113 bezoekers