paard in de tuin

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
warren

Berichten: 336
Geregistreerd: 27-04-02
Woonplaats: Gersleat (Fryslân)

paard in de tuin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-02 22:02

Toen ik vanmiddag thuis kwam hoorde ik gehinnik, en had het gevoel dat er iets niet klopte. Verward Toen ik de deur opendeed kwam er een medewerker van het loonbedrijf vertellen dat er een fries paard met veulen in de tuin liep. Hij dacht dat dat niet zo hoorde. Clown Nee, dat dacht ik ook!!!!!!!! Bloos
Maaike en Geeske waren geschrokken van de wikkelaar en ontsnapt uit het land. Ze hadden de draad vernield en zijn toen rustig de tuin ingewandeld.
Maaike was eerst nog wel wat onrustig en liet zich niet vangen. Mijn kind heeft z'n vader onder de koeien vandaan gehaald,en samen kregen we Maaike en Geeske weer te pakken. We hebben ze maar even samen in de box gezet, want de shovel zou ook nog komen om de pakken kuil uit het land te halen. Nu konden ze eerst even bijkomen van de schrik!
Zojuist is de shovel vertrokken en moeder en dochter lopen weer in het land. Alsof er niets gebeurd Knipoog is. Scheve mond

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 22:23

Pfieuw.... wie had dat nou verwacht.. de koelbloedige Maaike en de o zo vangbare Geeske in paniek.. Verward Gelukkig bleek het gras in de tuin toch nog wel zo aantrekkelijk en zijn ze niet verder op sjouw gegaan. Zo zie je ook de voordelen van een beetje buitenaf wonen wel. Ben blij dat het goed is afgelopen en er niets gebeurt is. Ze hebben er beide hopelijk niets aan over gehouden?

warren

Berichten: 336
Geregistreerd: 27-04-02
Woonplaats: Gersleat (Fryslân)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-02 22:27

Nee hoor San, ze blaken van gezondheid.

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 22:28

ik ben ook blij dat het goed is afgelopen... stel je voor.. daar zou je toch niet aan moeten denken..

best leuk eigenlijk zit je lekker te eten kijk je door het raam staan er opeens 2 paarden lekker te grazen!! Haha!

warren

Berichten: 336
Geregistreerd: 27-04-02
Woonplaats: Gersleat (Fryslân)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-02 22:37

Vorige zomer waren we er VIER kwijt! Onze friese merrie met veulen en onze shet met veulen. Normaal haalden we ze 's avonds toen binnen (natte herfst) maar door omstandigheden waren we wat laat. Mijn man ging naar het land, het was al schemerig..........en het land was LEEG!!!
Met buren,burgers en buitenlui hebben we de omgeving afgezocht.........
en gevonden in de tuin van de buurman.
Staan ze doodleuk met z'n allen in het gras van de buren. Gelukkig heeft die buurman een tuin waar een blind paard geen schade kan aanrichten........
Misschien moeten we toch eens wat betere draden zetten...?????

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 22:40

warren schreef:
Misschien moeten we toch eens wat betere draden zetten...?????


En jij wilt mij op diezelfde manier een landje voor een koppige fjord af laten zetten??? *LOL*

warren

Berichten: 336
Geregistreerd: 27-04-02
Woonplaats: Gersleat (Fryslân)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-02 22:44

Nee, San, voor jouw pony hadden we TWEE draden berekend.
Maaike en Geeske stonden vandaag slechts achter 1 draad.
Met twee moet het echt lukken.

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 23:21

En hoe ziet je tuin er nu uit Knipoog

In elk geval hoef je even niet meer te maaien of te mesten Haha!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 00:00

Hihi wat een verhaal. Wat een monsters kunnen het soms zijn he? Wel fijn dat het zo goed afgelopen is.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 17:01

Nou gelukkig is het zo goed afgelopen Lachen Maf gezicht zeker, moeder en dochter die ineens in de tuin staan te knabbelen Haha!