PAVO-cup finale

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 08:51

Jaja, wij hebben best een paar paarden gezien die we zó mee naar huis zouden willen nemen.

Ik was in eerste instantie wel een beetje weg van Rambo van Matthias Janson, maar toen Lisa op Royal Dancer stapte, heb ik mijn mening wel even herzien Tong uitsteken Rousseau was natuurlijk helemaal een verhaal apart Kwijl

Ik vond Paso Doble heel leuk aanpakken onder Lisa. Ze reed er toch maar mooi een werkpirouette mee... Patser vond ik niet mooi in aanleuning; het was niet mijn type paard. Die schimmel van Hans Peter Minderhout vond ik in de voorrondes ook niet zo overtuigend, maar onder de gastruiters liet ie zich toch heel mooi zien.

Erg leuk om zo'n dag van begin tot eind mee te maken. Vooral het gedeelte met de gastruiters. Hoewel ook ik bepaald niet onder de indruk was van Stefan van Ingelgem.

Het was een zeer geslaagde dag. Jammer dat we af en toe last hadden van wespen Boos! . Maar het weer was goed en mijn auto heeft de louche parkeerplaats bij de Zeeburgertunnel ook overleefd Haha!



Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 08:32

Nou, ik vond dat Lisa ze ook nogal testte hoor. Galopappuyementje, werkpirouetje.... Stefan knalde alleen maar in de rondte en zette er erg veel druk op. M.i. te veel voor zulke jonge paarden. En hij kon juist weer niks met Paso Doble en Pylottie. Wij (lees: Steef, Fitzroy en ik) vonden juist dat Stefan te sterk in zijn hand wordt; Lisa brengt meer rust en ontspanning in de paarden.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bianca_v_s, DayDream21, henshem, Piekosjj, Raineri, spookyskippy, Vagabondo en 115 bezoekers