paspoort naar de filestijnen....grr!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
susie

Berichten: 398
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Hengelo & Utrecht

paspoort naar de filestijnen....grr!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-02 21:33

zaterdag kwam ik weer gezellig op de manege aanwandelen en wil mn pony uit de stal halen.
Ik merk niks..loop gewoon door. Later wil ik de stal gaan doen..zie ik een rood ding in de stal liggen. Dichterbij...t WAS mijn paspoort.
Mn pony heeft m aan stukken gescheurd en er is niks meer van leesbaar.
Maar t RAARSTE is dat al mijn papieren in een plasticzak op mijn kast lagen voor de stal. Hier kan mijn pony ook onmogelijk bij. Op geen enkele manier....

Er heeft dus gewoon iemand mijn tasje geleegd en t paspoort in mijn stal gesmeten samen met t vaccinatieboekje (is ng heel gelukkig). De inschrijfformulieren voor de ponyclub had ik net compleet ingevuld met stempels en al en die zijn ook meegenomen!!! Boos! Verdrietig

Ik ben echt heel boos! Ik heb er *** een half jaar over gedaan om alles in orde te krijgen met mn paspoort en het gedoe met meten wat niet goed genoteerd werd enz. Wat nu dus allemaal overnieuw moet Boos! Boos! Boos!

Grr als ik diegene tog eens tegen kom...
we hebben vandaag naar t nhs gebeld en t uitgelegd...tog zal ik opnieuw moeten betalen en er weer net zolang op moeten wachten.
Nouhja...ooit begin ik nog wel aan de wedstrijden
Knipoog

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 22:05

ha ha lekker peu nee hoor geintje ik vind het echt heel sneu voor je. maar de 15de doe je toch mee op de manege dus dan toch nog een concoursje Pling

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 22:10

Heej susan! banketstaaf hoor!! Heb je t bijna allemaal voor elkaar, heb je zoiets! Sta je nog steeds op Slangenbeek? En hoe is het verder met Bon Amor??

groetjes, Renée

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 22:16

Dat is niet leuk zeg! Maar ja, wat kun je er aan doen?
Ik hoop dat je snel wedstrijden kunt rijden!