auwwww

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-01 20:11

Vandaag bij Motje en Boesje geweest.
Boesje wordt echt een ondeugentje nu. Alles onderzoeken enzo.
Als ik bij de stal bezig ben komt ze naar me toe, ik was bezig met iets met de staldeur, en zat dus gebukt. Boesje snuffelen enzo, beetje happen, gewoon proeven denk ik? Dus ik liet het toe, maar opeens had ze me goed beet, dan heeft ze nog geen tanden, onder heel klein beetje geloof ik? Maar ik voelde het wel. toen begon ze weer met haar voorbeen op me te slaan, ik toelaten... Opeens sloeg ze 2x keihard!!!! Auwwww!!!!!!! Eg sow pijnelijk!!!! Zo'n klein beentje.... Maar precies op m'n enkel... AUWWWW!!!!! Nu moet ze eg wel beetje voorzichtere zijn hoor....

Maar wel grappig beestje...

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-01 20:26

Bij vraag maar raak forum had ik gevraagt of ik het mocht toelaten, en dat mocht wel?!?!?!?! Want ik drukte haar beentje altijd al weg.... Maar misschien heb ik het verkeerd begrepen ofzo? En wat moet ik doen dan als ze hapt? Gewoon haar neusje wegduwen? Ik ben niet z'n iemand van: Ach doe maar hoor, ik vindt het zielig om nee te zeggen.... Zo ben ik eigenlijk helemaal niet, meer het tegenovergestelde: Nee is nee, en blijft nee.
Dus niet meer toelaten?

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-01 20:48

Oke!
Vandaag was ze dus weer zo bezig en steeds weggeduwt, en ze ging maar door... Wat een drammetje!! Hier krijg ik dus echt nog veel mee te doen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie