Yoshi heeft gezwommen! In de prutsloot!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Yoshi heeft gezwommen! In de prutsloot!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-02 21:38

Denk je? Komt mijn vader net binnen, je veulen heeft volgens mij in sloot gelegen! Ik kijken ja hoor pikzwart! Frusty Maar hij liep vrolijk met zijn nieuwe kleurspoeling te dartelen dus hij vondt het schijnbaar niet zo bijzonder! Knipoog Wat een oentje ook hé! Er staat overal schrikdraad, maar ja mijnheer is een kei in er ff onderdoor kruipen en achter hebben we een poortje waar één draad er dus afgevallen was, daar zal ie waarschijnlijk net ff onderdoor gekropen zijn. Nou goed het is goed afgelopen, en hij weet nu wat sloot is! Knipoog Hoop alleen dat het ff mooier weer wordt kan ie ff gewassen worden, want zo ziet ie er niet uit.... Schijnheilig

_Mir_

Berichten: 852
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: NOP

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 13:19

haha nou dan heb je nu dus een zwart veulen ipv bont, weer eens wat anders! Maar denk dat ik hem bont toch leuker vind hoor!!! X Mirrie

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 19:38

lache maarre wel gevaarlijk veulentjes die onderschrikdraad door kruipen,wie weet waar ze terecht komen.Het kan veel erger dan in een 'ondiepe' sloot

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 14:38

woops wel een beetje gevaarlijk zou toch wel heel erg schrikken Scheve mond gelukkig is het goed afgelopen Knipoog paardje meteen in de was gezet? *LOL*

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-02 17:04

Achter in het land is een poort van schrikdraad en daar was dus de onderste draad vanaf. En aangezien hij een ukkie is, is hij daar waarschijnlijk ff onderdoor gekropen. Nou ja nu weet hij wel wat sloot is!
Maar inderdaad wel mazzel dat hij zelf weer op de kant gekomen is...
Je moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren.....
Enne nee hij is nog niet gewassen! Bloos
Ga ik van het weekend maar doen wordt mooi weer dus kan hij dan lekker weer opdrogen. Haha!