damm honey begint te verharen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-01 20:12

heeft iemand nog nieuwe vulling voor zijn kussen of dekbed nodig? Ik heb het in de aanbieding. Ze begint op haar hals en borst al los te laten, de rest nog niet, nog een paar weken en ik zit na een poetsbeurt weer van top tot teen onder de haren. grmbl, leuk he, zo'n shet Knipoog

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 20:15

nouja jino is ook goed in verharen hoor, hahah ik kan haar 'baard'al zo weg trekken hihi, en ze verliest echt ontzetttend veel haren.. maargoed niks aan te doen.. bij een shet is dat idd altijd nog tien keer erger.. bij de ex eigenaren van jino hebben ze sjetjes en die worden nietecht heeel goedverzorgd dus zo af en toe verzorgde ik ze een keer goed, en dan kan ik ook meestal zo de plukken d'r uit trekken nietnormaal, en de helewei is dan helemaal wit vand e haren hihi, en dan doe je een poging de haren in een emmertje te doen, maardan vind 1 het weer lollig om dat emmertje om te kiepen zodat alles weerweg waait enzo hihi

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 20:45

Hihi, ik ben er gelukkig van af. Nou ja, bijna. Als het echt warmer wordt zal ze nog wat verliezen, maar het meeste is ze kwijt!! Gelukkig maar, ze ziet er zo een stuk fijner uit en het poetst zo makkelijk!!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 21:02

Hoi Stef.

De shetten van ons zijn nog helemaal niet aan het verharen ......zit zelfs nog zeer vast.......maar Oliva is dus al wel gigantisch aan het verharen!!!!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 22:03

Die van mij is hier en daar al bijna in z'n zomervacht hij is nu namelijk donkerbruin.. straks wordt ie valk en dan zijn echte zomerkleur is roodbruin en dan wordt ie vaalbruin en gaat het weer overnieuw beginnen...
ze hebben hier zefs een speciale naam voor maar ik weet niet hoe dat is.. misschien omdat opa en oma zwart waren mams vos en paps donkerbruin?

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 22:11

Een echt vier seizoenen paard *lol*

Jacqueline

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 23:41

mm shet zijn inderdaad lastig ik ging laatst loutje poeten dies niet groot zn 85 cm ik was zn 1,5 uur bezig en ik kon er gewoon in slapen zoveel haar lag op de grond maar nog steeds heeft dat beest een dikke v8 ik vraag me af hoeveel zou zn winterv8 extra wegen?
xxx lieky

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 23:45

Haha barley is dus ook erg aan het verharen. ik heb haar vandaag gewoon gepoetst met een emmer eronder.

Dus in de ene hand de emmer en in de andere de borstel. erg makkelijk. ze wilde wel steeds met haar neus in de emmer. ik moest er toch wel om lachen hoor. Raar beest!