Hoezo dierenbescherming???

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Hoezo dierenbescherming???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-02 18:26

Hoi allemaal,

Ik hoor eigelijk alleen maar slechte verhalen over de dierenbescherming en als ik eerlijk ben heb ik er ook alleen maar slechte ervaringen mee.
Ik heb ,doordat ik nu op een manege sta met een eigenaar die dierenbeul is, menig keren de dierenbescherming gebeld met klachten.
Verschillend van ontzettend hoestend manege paard waar niks aan gedaan werdt, ontzettend magere paarden, paard met peesblessure waar de eigenaar zelf in ging snijden (beest loopt nu als manegepaard) En nu pas waar over Castro (paard met koliek dat uiteindelijk uitzichzelf is doodgegaan door de pijn).
Over deze man zijn al zo ontzettend veel klachten geweest.
In Gods naam...hoeveel paarden moeten er nog mishandeld worden voor die dierenbescherming eindelijk iets onderneemt?
Dit is al zolang bezig! Mensen die de manege kennen weten dit.
Ik heb het er met iemand over gehad die van mening is (ik ook) dat het allemaal maar geldklopperij is, zolang die paarden eten en drinken krijgen is het best.
Ik ben het meer dan zat!!Die dierenbescherming krijgt van mij geen steun meer!

Groetjes
Janneke

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.


SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-02 18:39

Ja maar dat is ook zijn idee..hij wil van de manege af maar wil het niet verkopen.Hij wil het platgooien en er huizen neerzetten.
En dan als we allemaal weg zouden gaan staan de manegepaarden er
nog.
Als die verkocht zouden worden vraagt hij er zo belachelijk veel voor dat niemand ze wil .Hij brengt ze liever naar de slacht.
Ja ook de paarden die er al vanaf hun 3de werken.
Die man is geeft niks om dieren, denkt alleen aan geld.

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.


SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-02 18:58

Ja klopt Percy!
Ik denk dat veel mensen het allemaal niet weten, ik kom de laatste tijd er pas achter hoe de vork in de steel zit.En wat die man eigelijk wel allemaal niet flikt.
Mensen blijven komen omdat de omgeving geweldig is en het is verder vrij ''relaxt'' op de manege.Maar ik denk ook dat de meeste mensen hun ogen ervoor sluiten.
Maar ik hoef nog maar even en dan ga ik de H.C eens schrijven.

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-02 21:06

Ik heb ook zeker wel respect voor mensen die bij de dierenambulance werken.Dat is zeker niet altijd leuk werk.Ik heb het zelf ook een tijdje gedaan.

Jot ik denk dat je de manege inderdaad kent, die eigenaar is wel zo'n figuur waar alle paarden bang voor zijn.
Alleen zijn er nu geen stands meer maar hebben ze gewoon boxen en hebben gelukkig geen open schuurplekken meer.

Ik ben vandaag verhuisd en chinouc staat nu in haar stuk grotere stal.Het is ook voor mij lekker dichtbij dus ik kan wat vaker langs.
Ze krijgt nu goed voer en er komen alleen paardvriendelijke mensen.
Ik ben dus weer happy Pling

We gaan overgens zowiezo nog een brief sturen naar de HC.

groetjes
Janneke

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, dierenfan, Googlebot, tienus63, vilheide en 37 bezoekers