Helaas bestaan er van deze mensen..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Helaas bestaan er van deze mensen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-02 13:08

We hadden twee kippen, 1 daarvan was zon anderhalve maand al ontsnapt. Het was een witte kriel kip.
Gister, haalde mijn vader rond half 6 mijn moeder op van haar werk. Mijn broer ging rond die tijd ook ergens heen, en ik en mijn vriendin, waren net naar haar om te eten. Dus mijn zusje zat even alleen in huis, tv te kijken..
Toen ik om een uur of zeven even terug kwam, om even naar de paarden te gaan, lag er iets wits in het gras. Het was de kip..Die al 1,5 maand vermist was. Ze was dood. Eerst zagen we niets, en mijn vader heeft haar met een krantje op gepakt. Toen zagen we dat ze geen kopje, en later ook dus pootjes meer had....
Mijn vader en moeder gingen naar de overburen om te vragen of zij wat hadden gezien. Nee, niets gezien, we zouden vanaf nu elkaars dieren en tuin in de gaten houden.
Mijn moeder heft de politie gebeld, omdat dit regelrechte dierenmishandeling is, en dan nog het lef verdomme hebben om hem zo naast de stal te leggen! de politie zou terug bellen. Toen hij terug belde, zei hij dat hij toch langs kwam omdat ze het niet helemaal vertouwde.
Het was al hardstikke donker, dus veel zag je niet meer.
We moeten alles in de gaten houden, en de politi zelf gaat uitzoeken of er meer van deze dingen gebeuren hier vlakbij enzo Verdrietig
Ik ben echt heel erg geschokt, opeens komt je lieve kip opduiken, maar dan gewoon mishandeld. hij was neergelegd, en de man of vrouw die het gedaan heeft, heeft heel wat lef om zo ons terwin op te lopen en dan nog een stuk verder als bij het hek ( wat je zou denken ) te leggen. Nee het moest zomaaar persé naast de stal!
Er komt nu extra beveiliging, omdat het soms met een kip begint, en met een paard of ander dier eindigt.
We hebben met niemand ruzie, maar ik verdenk wel iemand, zoals mijn broer die figuur ook al verdacht..
We wonen in een rijtjes huis, op het ende van een strat. die strat is us doodlopend, en dan is er dus een hele wei enz.
De verdacht, doet wel meer rare dingen, maar je mag niet zomaar iemand gaan verdenken..

Groetjes Nina, die bang is dat het behalve een waarschijnlijke waarschuwing, ook een begin van verdere dierenmoorden word, bij ons, of bij anderen

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 13:18

vreselijk zeg, en dat 1,5 maand later...
dat ze het lef hebben! grrr
zullen hun eens onthoofden!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 14:14

bah, zulke mensen zijn gewoon te ziek voor woorden Misselijk
ik hoop maar dat ze snel de dader vinden!

mijntjuh

Berichten: 811
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: esch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 14:25

kan het geen roofdier geweest zijn??? bij ons kwam een tijd lang een bunzing en die beet ook de kop eraf, maarjah dat verklaard natuurlijk niet dat hij 1,5 maand weggeweest is. vreselijk, dan is het waarschijnlijk toch een ens geweest! bah bah!!!!

Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-02 14:26

mijntjuh schreef:
kan het geen roofdier geweest zijn??? bij ons kwam een tijd lang een bunzing en die beet ook de kop eraf, maarjah dat verklaard natuurlijk niet dat hij 1,5 maand weggeweest is. vreselijk, dan is het waarschijnlijk toch een ens geweest! bah bah!!!!


Hai, zijn poten zijn er echt recht, gelijk afgehakt. Alles is helemaal netjes afgesneden

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 16:14

Getver.. ow dat lijkt me echt doodeng. Zeker als je nog meer dieren daar hebt staan. Hopelijk dat jullie snel achter de dader komen!

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 18:00

Dat klink alsof er een behoorlijk zieke geest bij jullie in het dorp rondloopt. Vreemd dat die kip 1,5 maand weggeweest is want ik neem aan dat ze kort voor je haar vond is gedood.

Wel heel erg goed dat de politie het zo serieus opneemt.

Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-02 19:17

Elise schreef:
Getver.. ow dat lijkt me echt doodeng. Zeker als je nog meer dieren daar hebt staan. Hopelijk dat jullie snel achter de dader komen!

Ja indd, want de paarden staan hier ook enzo, en de hond, is opeens erg waakzaam, gister na die kip hoorde hij wat en ging blaffen, wat hij nooit doet! We hebben ook nog katten, en een konijn.
Ik hoop dat dit de laatste moord was, want ik heb geen zin in dode dieren te vinden!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132037
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 19:21

Sjemig, wat vreselijk zeg.
Wel fijn dat de politie jullie serieus neemt, dat is helaas ook weleens anders.

Misschien een vervelende vraag, maar ik wil hem toch even stellen:
Is het misschien mogelijk dat jullie kippen (geluids)overlast veroorzaken ?
Of hebben jullie er misschien een haan bij die nogal luidruchtig is ?
Dit is imo zeker geen reden om een dier op zo'n verschrikkelijke manier om te brengen, maar het gebeurt wel vaker dat mensen i.p.v. voor woorden voor daden kiezen

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 19:35

Walgelijk zulke mensen, sterkte ermee!!!