Zo banketstaaf.....

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 19:52

Ik voel me ook wel eens een verwende doos. Dus ik zeg nooit dat ik paarden heb. En ik heb dus wel eens mee gemaakt (maak ik op school dagelijks mee) dat mensen het horen en daarna het vooroordeel hebben: maar jij hebt drie paarden in de ACHTERTUIN nog wel. Alsof dat MIJN verdienste is? En wat zegt een paard over wat dan ook? Mensen die er niet tegen kunnen dat ik na 30 min leren alles al ken enzo. Ik vind het altijd heel moeilijk om te accepteren dat we niet allemaal gelijk zijn, maar dan zou het wel saaier worden. Kim, dit soort mensen kom je de rest van je leven tegen, en de een is erger dan de ander. Het is vooral vervelend als het mensen zijn waarvan je denkt dat ze je het gunnen oid, dan heb ik liever iemand die het me vanaf meet af aan misgunt, dan weet ik dat tenminste. Tuurlijk is zo'n jaloerse doos gewoon ergerlijk, maar ze is het niet waard. ZE komt zichzelf wel tegen, en al haar 'vrienden' komen er wel achter hoe ze werkelijk is. En ondertussen tik je alles maar hier, hebben wij weer iets om te lezen *duik*

Keep on smiling *LOL*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie