Wat wonen wij toch in een mooi gebied!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-01 18:01

Dat mooie gebied is lunteren/wekerom; vlakbij de veluwe
Ik ben vandaag naar buiten geweest en om te vieren dat we eindelij weer mochten, zijn we door het wekeromse zand gereden. Ruim twee uur lang hebben we door bos, langs vennetjes en over zandvlaktes gereden, en zijn 1 mens tegengekomen. Geweldig zeg! Ik was nog nooit eerder daar geweest (je moet nl een wildrooster over en dat doe ik niet in mn eentje) Maar ik ga zeker vaker! Wauw zeg!
Iwaldo was zoo enthausiast, die zandvlakte racete ie over, en toen er ook nog omgevallen boompjes als sprongetje dienden, was ie helemaal wakker!! Toen was ie zoo enthausiast, echt leuk zeg!
Op de terugweg begon ie helemaal te dansen, ik vond het best jammer dat we weer thuis waren. Wat een natuur hée. Als jullie nog eens een mooi plekje zoeken om te rijden; je weet het!
Groetjes!

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 18:09

Ja is zeker mooi! Woon je vlakbij De Nieuwe Heuvel??? Is mooi daar vind ik! Alleen ik vind niet dat ze erg klantvriendelijk zijn, ze gaan niet echt goed met klanten/paarden om.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 19:17

O lekker he, ik denk dat ik het morgen eens ga proberen, zag allemaal ruiters langs ons land komen en ik kreeg ook zo veel zin Lovers

Ik heb trouwens een bijrijdpaard gehad die hete Franka van de Nieuwe Heuvel....misschien is ze daar wel gefokt Pling

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-01 19:29

kan best ja. Heb al weleens eerder een berichtje over de NH gezet, pension en dekstal zijn echt geweldig, manege laat te wensen over...
Zit eraan te denken om na de zomer te vragen of ze daar nog iemand nodig hebben die les kan geven (kan ik een ositieve bijdrage leveren Lachen )

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 20:26

ff nieuwsgierig: Hoe doe je dat over zo'n veerooster? (of snap ik het verkeerd)
De veeroosters hier, kan ik echt niet oversteken, mits er matten opgelegd zijn. Doen ze wel eens als we een speciale rit hebben ofzo.

Lekker he, zo te rijden. Ik houd er ook erg van, rijden tot het einde van de wereld en geen mens tegen komen!! Helaad moet ik er nu weer even op wachten, de drukte is hier weer begonnen. Maar er zit vast nog wel een rustig weekje tussen en als ik dan heel vroeg wegga.... Misschien heb ik dan geluk!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-01 23:00

Tsja die wildroosters hebben niet zulke grote gaten zeg maar, en het allerliefste brave paardje van de wereld Iwaldo vind ze gewoon niet eng. Dus ik stap er gewoon over Haha!

Mirjam

Berichten: 739
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 23:10

Ja geweldig, lekker buitenrijden. Zonnetje op je bol, de bossen in, mooie lange zandpaden en weinig mensen tegenkomen Kwijl

Op de veluwe is het helemaal prachtig, maar waar ik woon kan het ook heel best. Af en toe een weg over, maar verder echt super Cool

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 08:36

brrrr de veeroosters zijn hier ook niet zo breed toch is met een beetje glad weer de pony van de buren er met 1 been door gezakt.
Ze is losgesneden door de brandweer en had wel flinke wonden maar heeft het wel overleefd liep daarna alleen nog wat stijf met dat been.
Ik deed het altijd maar nu neem ik het hek liever.

Laura das toch ook vlak bij ons of niet?
Misschien als ik deze maand slaag voor m'n e dat Renate en ik eens met de trailer bij jou kunnen komen rijden en jij natuurlijk een keertje bij ons Kroondomein is ook erg mooi ;p

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 08:42

Bij ons is het niet mogelijk, Isolda zou er nooooit overheen gaan. Het is een soort bak met ijzeren stangen erover. Niet dat ze er met haar hoef in zou kunnen, maar ze kan er tussen kijken, dat durft ze niet.
Maar goed, das ook de bedoeling, wij mogen daar niet komen. (is langs de dijk) Alleen met een Marathon oid kunnen we er langs, dan liggen er matten. Daar heeft ze geen problemen mee, ook al kan ze door de kieren kijken, ze scheurt er zo overheen! (In tegenstelling tot menig ander paard)

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 09:44

Ik zou het niet eesn proberen. Vlak bij mijn paard zijn ook wildroosters. Maar daar loopt een kudde Fjorden achter (inclusief hengst) Dus daar waag ik het maar niet op...

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 11:14

z