Jahaaaa!!!! Yes, joepie, joechei en nog wat kreten!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-01 01:03

Op 26 mei, 22.55 uur is Isolda bevallen van een gezonde (zo lijkt het iig) dochter!
Ze is vos, drie hoge witte benen tot de knie en 1 wit sokje. Ook een brede bles, maar vrij recht, dus het valt allemaal wel mee.

Ik zit nu met hangende oogjes voor de comp. Ik moet nog heel even verder waken, ze heeft namelijk nog niet gedronken. Ze mag nog 3 uren erover doen voordat het kritiek word. Ze ligt overigens nu even een slaapje te doen.

Ik heb Isolda tegen tienen uit de wei gehaald, toen had ze al last van lichte weeen. Ze was klam en wist zich duidelijk geen raad met zich zelf. Op stal gezet, zusje gebeld en een uur later lag er een popke achter!
Het was nog even spannend, omdat ze tegen de muur aan ging liggen, maar later verplaatste ze zich een stukje en was er niets aan de hand. Een diepe zucht en nog een heeele diepe zucht en daar kwam ze. Ik heb zelf het vlies gebroken, heel taai spul is dat, ik moest er echt met mijn nagels in.
Zodra het eraf was, ging het koppie omhoog en het was zo'n mooi gezicht. Isolda keek zo verbaasd om zich heen, alsf ze zich afvroeg, wat is hier gebeurt? Wat heb ik nu aan mijn staart?
Maar dat was snel overwonnen en nu is het een heel zorgzaam moedertje. Ze schermt het keurig af van iedereen en houd het keurig op stal.
Als Udinde nu nog even drinken gaat, dan kan ik met een gerust hart in mijn bedje!



jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-01 07:28

Ja, ondertussen heeft ze gedronken, maar heb vanochtend vroeg toch maar even de DA laten komen. Voor de zekerheid, ze had amper wat gehad. Toen hij haar aan het melken was, kwam Udinde en heeft ze echt goed gedronken! Hij heeft even gekeken en hij dacht dat het allemaal wel goed zat. De darmpek hebben we ook al eruit zien komen. Nadat de DA weg was was ik erg opgelucht dat alles oke was.

Whaaaa!! Ik ben echt heelerg blij! Vanmiddag zal ik foto's maken, kunnen jullie kennis maken met het mooiste meisje van Ameland!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-01 10:43

Jep, dit is Udinde haar pap:

[img]../upload/49/Bazuin_mooi.jpg[/img]

Wat een kerel he? Udinde heeft zijn kleur manen en staart niet, maar ik weet niet in hoeverre die kleuren nog kunnen veranderen. Ze heeft een hele lichte voskleur, bijna gelig en rooie maantjes en staart. Langs de zijkanten van haar staart is wel wit. Ik denk dat ze de zelfde kleur als Isolda krijgt, mooi oranje/rood!

(als ik teveel vertel moeten jullie het zeggen hoor! Ik ben zo enthousiast!)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: janneke584, Jet, pluklief en 42 bezoekers