koude voeten!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Aline

Berichten: 293
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-01 11:07

Hoi!

Ik ben een echte koukleum en ik kan je de thermoboots wel aanraden. Ik heb ze in de winter altijd aan en dat bevalt me prima. Met gewone stalschoenen of (leren) laarzen heb ik veel meer last van koude voeten. Het zal ook wel verschillen voor de een of de ander hoor. Maar dit is mijn ervaring. En ik woon in Drenthe en hier is het ook nog eens kouder dan in het westen van het land waar ik vandaan kom! Dus mijn thermoboots mogen blijven! (Trouwens, in het "westen" droeg ik ze ook al hoor). Ik vind ze met rijden fijner dan om veel op te lopen, want het zijn niet echt "wandellaarzen". Maar in en om de stal en tijdens rijden zijn ze prettig!
Ik heb zelfs nog een extra paar ooit aangeschaft bij het tentenkamp (tijdens pasen en herfstvakantie: kortingsstunten) van Hyporama in Rotterdam). Daar waren ze per paar toen f 5,- (!!!) alleen omdat het wat opvallende kleurtjes waren (roze en paars), maar dat maakt mij niet uit, ik gebruik ze hier lekker op het erf buiten en met rijden, wat maakt mij die kleur nou uit!

Groetjes,
Aline


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Roosje1993 en 154 bezoekers