verhuizen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-01 09:59

Morgen om 11.30 wordt Barbiano opgehaald met een vrachtwagen. Hier loopt hij schijnbaar meteen op. Mijn vriendje is waarschijnlijk morgen niet vrij en de vader van mijn vriend (eigenaar pensionstalling) 'wist niet of hij er donderdag wel was'. Beetje flauw allemaal. We hebben er nog 3 paarden staan en zij beloven elke keer vanalles maar er komt niks van. Ik heb nu al 1,5 maand niet kunnen rijden of de bak was te nat of te hard. Dus we zullen het klusje morgen waarschijnlijk zelf moeten klaren. Maar ik ben blij dat we eindelijk verhuizen. Drie binnenbakken een buitenbak warme en koude douche, solarium en indien het weer het toelaat elke dag weidegang. Ik vind het wel spannend hoor maar het wordt heel leuk. Duimen jullie voor mij morgen. Liefs Lisette

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-01 10:07

Hoi Lisette,Ik duim zeker voor je!
Een vrachtwagen schijnt makkelijker te zijn dan een trailer. Bolivia is moeilijk te laden maar ook zij gaat er uiteindelijk wel in, niet opgeven dus en dan komt het wel goed. Het maakt toch niet uit als het even duurt.
Je nieuwe stal klinkt perfect. Kun je daar ook les krijgen?

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-01 10:24

Hoi Manon,

De manegelessen kosten 10.00 en je kan er priveles krijgen en ik kan mijn oude instructrice ook meenemen koste me alleen 10 gulden extra op de kosten van de priveles. Maar Barbje zal wel eventjes vervelend zijn maar effe aanpakken en hij zal weer braaf zijn. Liefs Lisette