'kneusje' nummer zoveel..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

aerdenhout1

Berichten: 15891
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Velsen noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 19:12

Hartstikke goed bezig!! Geweldig om te lezen dat er weer een dier is gered van een eenzame dood!!
Toppie TS!!!!

wie zijn buisje lapt met leugens
vind, al lapt hij dag en nacht
toch altijd weer nieuwe gaatjes
daar waar hij niet had verwacht


aerdenhout1

Berichten: 15891
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Velsen noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 19:23

koenlover schreef:
De tandarts zei al, als ze dadelijk opgeknapt is kan ze nog jaaaren mee, daar doen we het voor en hopen we op! Wel zoek ik tegen die tijd een ander plekje voor haar zodat er bij mij weer ruimte komt voor een ander 'kneusje'. Maar eerst rustig aan en stapje voor stapje opknappen. Wel vind ik het vreemd dat ze echt heel vrolijk lijkt maar dus nog steeds niet eet, die tanden zijn niet van de een op andere dag zo geworden dus je zou zeggen dat ze eerder ook met een zere mond heeft moeten eten..


Waarschijnlijk mist ze haar vriendje die misschien al jaren lang bij haar heeft gestaan.
Probeer maar van alles voor te houden want ik denk dat ze het juiste paardenvoer niet eens kent!
Dus brood, groente, wortels enz. mee beginnen en daar eventueel wat biks of zo door heen doen.

wie zijn buisje lapt met leugens
vind, al lapt hij dag en nacht
toch altijd weer nieuwe gaatjes
daar waar hij niet had verwacht

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _joy_c_, Adrija, afkepieteke, CairnTerrier, Cjuan, Dancer, FenrisLoki, friendly, Hanjan, Happy16, Jihama, KaasSouffle_, Lisewiesje, LotusT, nafkedemi, Patriesje, Sjors050, Swift, Syb_sem, SylS, Vagabondo en 161 bezoekers