Zo banketstaaf.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-01 19:55

een lang verhaal maar ik moet het even kwijt. dus alvast bedankt voor het lezen.
Het meisje waar het omgaat zal ik maar ff truus noemen.
Truus heeft best een oliebol jeugd gehad denk ik ouders gingen met oorlog uit elkaar zij ging bij haar moeder wonen (was 12 ofzoiets) haar oudere zus en broer bij haar vader.
Paps wou mas dwars zitten en omdat oudere zus op paardrijden ging en een pony wou kreeg ze die en truus kreeg de belofte als zij bij hem ging wonen ook een pony kreeg die pony kwam er maar ze bleef bij mams wonen.
ondertussen raakte die broer drugsverslaafd geen pretje dus.
Zus stopte met rijden en de pony werd verkocht omdat truus niet bij paps kwam wonen werd ook haar pony verkocht maar dat wou ze niet dus onderhield ze'm zelf met bijbaantjes en 3 krantenwijken.
In die tijd kwam ik ook bij frans. Ik mocht alles met zijn merrie tegen bataling van het hoefbeslag dat mijn ouders betaalden.
Ik reed met een oud zadel van de boer zelf. voor mijn verjaardag kreeg ik een mooi hoofdstel en zadel.
ook timmerde mijn opa zo'n mooie zadelkast in elkaar met paardenstickers (was 13 dan is dat leuk *LOL* na 2 dagen zaten er krassen in de kast en alle stickers waren kapot... Ik wist niet wie het was wel deed truus heel erg banketstaaf tegen me.
Ach mij kon dat niet veel schelen.
Haar pony werd ziek erg sneu voor haar en elke ochtend om 6 uur fietste ze naar stal voor z'n pilletjes en 's middags ook weer.
Ik kreeg een scooter...
Ik slaagde voor m'n examen en van m'n opa kreeg ik een opgeknapte trailer met Floortje op de voorkant ooh wat was ik blij...
Truus daarin tegen kon haar zieke pony niet betalen en de staleigenaar nam 'm over zij hoefde alleen de veeartskosten nog te betalen en na 3 jaar kon ze 'm terugkopen voor 3000 piek (dus 1000 per jaar aan voer ongeveer)
De pony redde het niet en werd afgemaakt.
Ik heb d'r nog aangeboden om met mij Floor te delen.
dat wou ze niet...
Floor werd kreupel na een valpartij en voor de sportongeschrikt en ik kreeg Lot en veel later ook Moonlight. Truus mocht de pony van de buren rijden.
als ik vroeg of ze mee naar buiten ging wilde ze met mij nooit mee vroeg iemand anders het wou ze wel mee.
goed errug duidelijk dat ze mij niet mocht.
bovendien roddelde ze erg veel over mij. Gewoon jaloers houd ik het altijd maar op.
Maar goed de buren hebben een mooie 2paardstrailer uit de tijd dat ze nog wedstrijden reden maar dat doen ze allang niet meer en omdat de trailer anders stond te verrotten hebben wij 'm in bruikleen gekregen door met een kalender te werken waarop iedereen zet als hij/zij 'm meeneemt is dat super opgelost.
janneke en ik nemen deze trailer dus mee naar Ameland en hadden dat in januarie al op de kalender gezet komt Truus gister naar Janneke toe (mij negeerde ze weer eens) ja euhhh dan wil ik de trailer mee ik heb wedstrijd dan...
oooh ze heeft elke dinsdag les en neemt dan een trailer van kennisen mee omdat ze de 2 paards zo lomp vind dus ik zo nou neem je mij (inmiddels nieuwe)trailer toch mee?
ja daar had ze niets op te zeggen.
Opgelost dachten we...
is ze vandaag weer naar janneke geweest euhh ik wil toch de 2 paards mee die van Kim vind ik lastig!!!dusse jullie moeten wat anders verzinnen voor julie vakantie..
Janneke belde net en ik werd zo onwijs boos altijd dacht ik laat maar ze kan er niets aan doen maar dit vind ik wel zo onwijs banketstaaf! Ze mag mijn trailer mee en ook die van onze stal zelf maar nee ze wil perse de 2paards!om ons te zieken.
brrr hoop dat ze er in stikt...
Gelukkig hebben we een supertoffe hoefsmid (is niet eens mijn smid maar die van janneke) en hij stond erbij toen Janneke aan het balen was en hij bood meteen aan dat wij zijn trailer mee mochten nemen is ook een 2 paards...
zoals mijn vader zei ze komt zichzelf wel eens tegen maar toch.. ik ben hier zo boos over.wil haar het liefste de waarheid vertellen maarja dat lacht ze me alleen maar uit.
dus blaas ik maar ff hier stoom af.. aaarrrggh ben zo woest ik heb haar nooit iets misdaan.
Okee ik heb het makkelijk met zulke ouders maar ik ben echt niet verwend of verwaand ofzo.
*grom*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-01 13:32

Thanx iedereen
Ik ben nog steeds flink pissig maar heb dus inderdaad geen zin om te laten zien dat ik boos ben heeft zij alleen maar meer lol...
stom dat ik gewoon nog steeds boos ben...
Nouja waait wel weer over
groetjes ene bedankt voor het lezen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, frutsel05, moeshie, singa, Supertje, Titsia, vilheide, xDeena_ en 188 bezoekers