Grr mensen die alles beter weten,

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-01 15:17

Jaaaaaah..DAT is zo dom!!!
Bij ons ook joh! Ben ik met Marillion bezig: contra aanspringen, paar passen galop, overgang terug, galop aanspringen, of misschien weer contra...maar om hem alert te houden dus..dat ie niet uit zichzelf op de linkerhand maar links aan gaat springen altijd. Maak overgangen naar contra vanuit halthouden/stap/draf. Maar spring je dus contra aan, neemt weer terug en dan weer contra aanspringen is er ook wel weer zo'n doos die zegt:" Weer verkeerde galop hoor!" En met een beetje pech (of lol, hahaha):" Iets meer binnenstelling!" Whahahahaha!!! Alsof je aan het oefenen bent om hem in de juiste galop te krijgen. Eerst kijken, dan nog eens goed kijken en nadenken wat iemand misschien doet, dan misschien eens vragen wat ie doet en DAN misschien pas wat zeggen, want je zet jezelf voor banketstaaf!
Groetjes Suzanne

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-01 18:20

Jaja...nou ik vind het juist wel goed hoor, binnen het jaar M1.
Bij ons ook..lopen mekkeren in het begin dat Maril niet klaar was voor de L. Ik kon wel blijven verantwoorden dat dat niet de reden was van -geen winstpunt rijden-, maar dat de outdoorwedstrijdervaring hem opbrak en dat ik thuis heus wel punten zou rijden, maar er de hele zomer thuis geen wedstrijden zijn. Ben ik maar mee gekapt op een gegeven moment. Van de week wel terug gepakt door in het algemeen (in een gesprek) te vermelden dat 'toendertijd mensen zeiden dat ie niet L klaar was, maar dat we toch bewezen hebben thuis makkelijk de punten te rijden'. Bovendien was ik 9 vd 10 x 2e in L proeven. Nah ja, ze zoeken het maar uit, zeker zolang ze nog niet eens kunnen vertellen of een paard de achterhand erbij heeft of niet.
Bovendien ben ik toch al eeuwig tevreden: ook binnen het jaar M (waarschijnlijk dus..), waarvan Marillion nog eens 3 maanden heeft stilgestaan met een blessure en een paar wedstrijden afgezegd zijn wegens koliek! Hij had nog nooit een wedstrijd gereden en ik ook niet.
Wat ik wel leuk vindt is dat zowat iedereen van onze stal nu M, of hoger is!!!! M/Z is op zaterdagavond, B/L op zondag overdag....het wordt nu veel te druk op die zaterdagavond, hahahaha!!! Past niet meer in het tijdschema!
Groetjes Suzanne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie