voorstellen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-01 16:00

Hoi allemaal,

Ik kijk al een tijdje stiekem mee op dit forum. Ik ben 28 en woon in Amsterdam. Vroeger had ik een donkerbruine Welsh K pony, Marloes waar ik mee bij de ponyclub reed. Nadat ik haar weg moest doen omdat ik te groot was en ging studeren heb ik een aantal jaar niet gereden. Sinds een paar jaar rijdt ik ijslanders en dat is superleuk. Ik ben namelijk dol op kleine, snelle paardjes. De laatste paar maanden heb ik westernles bij een westernstal. ik heb nog een tijdje een ijslandse hengst bijgereden, daar moest ik helaas mee ophouden toen ik na mijn studie ging werken. Ik zal eens kijken of ik er een plaatje van hem bij kan krijgen (niet met mij, maar deze foto van hem vond ik laatst op internet.)
[img]../upload/146/skussi.jpg[/img]


dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-01 16:51

ook leuk dat er zoveel mensen uit Apledoorn komen. Ik kom daar ook vandaan. Heb zelfs nog een tijd bij ponycentrum Koopman gekregen, tot ik Marloes kreeg. Ben ook wel benieuwd of sommige pony's die ik nog van vroeger ken daar nog staan (= wel heel lang geleden 1984/85 ofzo. Ik noem wat namen:
Christa een fjord, Rosa, een snel schimmeltje, Berwin (zoon van trudy, werd toen ingereden, ik was een van de eerste die op zijn rug zat) Tamara, paard van Thea KWPN, mocht ik toen rijden maar was toen al vrij oud, ben bang dat ze niet meer leeft. Poppy, klein schimmeltje vond ik te gek maar was ik te groot voor, Misja, ijslander denk ik, ik vond toen dat ze zo lekker draafde, vraag me nu af of ze misschien tolte.., Skessa haflinger. Staan sommige van deze paardjes er nog?


dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-01 17:52

Leuk om te horen van de pony's bij koopman. Christa herinner ik me helemaal niet chagerijnig. Ton ik er reed was ze een leuk, energiek jong paard. Ik heb een jaar of 15 geleden bij Koopman gereden. 1984/1985 schat ik. Ik kreeg Marloes toen ik 14 was, van mijn 9e tot mijn 12e heb ik in Hoenderloo gereden bij de Krimhoeve (nu veluweranch) daarna nog een of twee jaar bij Koopman. Mochten jullie ergens op wedstrijden ofzo nog een donkerbruine Welsh K tegenkomen met een kol en twee witte achterbenen, 1.44 hoog met die naam houdt me dan op de hoogte. Ik ben haar namelijk ook uit het oog verloren net als haar veulen Revel, 21 april 1988 geboren. Geregistreerd bij het NRPS, vader Boyco, verkocht in Twello bruin met vrij brede bles en 1 wit achterbeen(rechts). Ik ga wel foto's van ze inscannen en hier neerzetten. Nu rijdt ik helaas maar 1 keer per week bij TripleX westernstables bij het amsterdamse bos. Waar rijden de andere amsterdammmers?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: djinnie, Miiej, Ubermetrics en 32 bezoekers