Douwtrappen............

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-01 12:13

vanmorgen vond ik kwart voor 5 heeeeel vroeg heb me lekker opgedraaid en weer verder geslapen tot 6 uur tpoen ging de wekker en moest ik er eeeeeeeeeeeeeccccccchhhhhhhhhhhhhhht uit.
Om half 7 richting Anouk en door naar stal want we gingen douwrijden.
Behalve op de weilanden was er weinig douw meer te zien maar ach...
Het was echt doodstil op de weg zo lekker joh!
Op stal Lot en Olympic gevoerd en de rest wat hooi om ze nog even rustig te houden.
daarna lekker gepoetst en om half 8 waren we op weg.
Kwamen we nog iemand tegen die een ijslander bij ons had staan die was ook lekker vroeg.
Op weg naar Gerdien (shaienne)Het was zo raar om echt de bossen in te gaan en de paarden waren behoorlijk vrolijk.
Flink de pas erin gezet en een heeeel lang stuk gedraafd waren we bijna bij gerdien hebben ze dus midden over de weg en over het ruiterpad een hek gezet!!!!!!!!!!
Zomaar midden in het bos.
Tja doen moesten we een pest end omrijden en waren inplaats van de afgesproken 8.00 pas om half 9 bij Gerdien.
Daar was geen gerdien maar die kwam al in de verte aan gesjeesd want ze was al bij ons op stal gaan kijken waar we waren haha.
De rit vervolgd naar de Hei en daar keihard gecrost mocht wel even.
Toch even stil gestaan bij de 2 boederijen aan de elburgerweg die 'HET' bord op de deur hebben hangen....
het gehaatte blauwebordje met een bedrijf en een handschoen. Hun zijn geruimd omdat ze verdacht waren.
Toch weer kippenvel arme mensen en zo raar dat je er zomaar langs kunt rijden.

We hebben ruim 3 uur gereden dus ik zal morgen wel spierpijn hebben maar het was zo rustig en stil in het bos echt heerlijk gewoon

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 12:17

we waren tegelijk. Mooi he... VAnochtend was het echt super gaaf. Niemand in het bos, en idd weinig dauw (volgens mij is dat met au, maar daar begin ik spontaan aan te twijfelen!). Echt genoten. Ochtendzonnejte op Joopje op de stuifduinen, en ik vond m zo mooi. Mijn koperglansje! Voltrack was heel vervelend, hij zat constant Hercules in zijn vleeskoekont te bijten, die werd nukkig en ik lag ondertussen ergens onder Vol van het lachen. Heb me echt als een zot gedragen, zat ook achterop. Voltrack vond het minder, maar goed, normaal gesproken denk ik: hier hoor ik niet bij, en hij dacht dat vandaag van mij!
Heb echt genoten, was wel flink Gaaaap tijdens mijn les (meteen erna les, ehct wel lekker zo sochtends)...

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 12:32

Jaha? echt super, ik kan ook echt niet wachten tot ik weer kan. Beetje jammer alleen dat kevin waarschijnlijk hetzelfde denkt (....) maarja, dat is slechts een bijkomstigheid.....! En het zou helemaal mooi zijn als Balou niet verkocht wordt!!!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 12:40

Ja dat zou zeker mooi zijn.

Het was inderdaad heeeeeerlijk vanochtend. Ik genoot altijd al zo van buitenrijden, maar nu wel 2 keer zoveel, omdat ik het zo gemist heb!

En nu waardeer ik het ook veel meer.
Het was echt super en super gaaf.

Ik kan het niet laten om te zeggen dat mijn Rocky de race weeer heeft gewonnen...maar Lottie kwam wel erg dicht in de buurt!

Ineke2

Berichten: 33116
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 12:46

Dat lijkt mij gaaf zo ontzettend vroeg al rijden, bij ons kan dat iig niet want de manege gaat altijd pas om 9 uur open Frusty
En er is trouwens ook geen bos om dauw te trappen Frusty

Nouja ik Dromen lekker verder...

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-01 13:04

haha maar ik liet je ook voor gaan Gerdien *LOL* *LOL*
maar okee Lodewijk bleef achter op Rocky ik lag op Kop maar hij wou niet meer omdat ie voorop liep hij ging pas echt crossen toen ik tegen Gerdien riep ga er maar langs toen wou ie mee spelen *LOL* ene ik lag niet zo ver achter als nouk!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 17:01

echt gaaf zo'n buiten rit

ik wil wel een keer mee doen ik weet zeker dat ik een grote kans maak om het te winnen (toch mayo *LOL* )

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 17:56

Zo vroeg kan iker meestal niet uitkomen... Wij zijn rond 11 uur op pad gegaan... waren rond 2 uur weer thuis!

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 13:00

de laatste x dat ik een dauwtraprit maakte is nu bijna een jaar geleden, we waren al om halfzes op weg dus de zon was nog niet helemaal op, we zijn heerlijk naar het strand gegaan, en toen we thuiskwamen begon de rest van de wereld pas wakker te worden, geweldig Lovers