Voor het eerst sinds weken weer op Beau gezeten.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Voor het eerst sinds weken weer op Beau gezeten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-02 22:10

Vanavond heb ik met Beau en m`n hondje Joost een rondje gewandeld. We zijn naar het bosje hier vlakbij gewandeld en daar heeft Beau heel braaf gedraafd aan de hand. Daarna hebben we Joost naar huis gebracht en toen had ik niet heel veel zin in de wandeling terug naar Beau`s wei en ben er toen maar op gaan zitten. Met alleen een halster en een touwtje door het dorp ( doe ik wel vaker) en het was echt boven verwachting leuk! Beau stapte lekker vrolijk door met z`n oortjes naar voren en liet zich vrij goed sturen met mijn zit, been en druk van touw tegen zijn hals. Ook halthouden en weer wegstappen op mijn zit ging fantastisch.
Best raar is wel dat ik toen ik de afgelopen twee maanden niet met Beau rijden kon (hij lipe niet goed) ik het helemaal niet miste met hem te rijden omdat ik Pjelk immers ook had. Maar nu begin ik toch echt wel weer zin te krijgen. Beau is namelijk lekker voorwaarts, heeft een makkelijk uit te zitten draf en een heerlijke galop... Allereerst ga ik hem natuurlijk longeren en rustig aan rijden maar ik heb er toch echt wel weer zin in z`n conditie weer op te bouwen. Ja ik ben echt blij dat m`n Beautje wer wat doen mag Lachen !

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 23:20

Wat fijn dat het weer zo goed gaat, en ze zo braaf is!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 23:32

Wat fijn dat het weer zo goed gaat, en ze zo braaf is!