De paardjes van madelein

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-01 17:29


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-01 17:34

Leorna is echt wel een toffe fjord!!! gave foto's die in het water!!

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-01 17:37

WAUWIE leuke foto's zeg.. grr miij lukt het nooit om zulke mooie foto's te krijgen Boos! nouja.. echt stoer..

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-01 18:59

thanks heike!
ja, foto's maken ( paarden vrnlk Lachen ) is een hobby van me. Ik probeer nooit 'zomaar' een foto te maken, maar 1 waarvan ik denk dat ik die regelmatig terug zal kijken omdat 'ie zo leuk/apart is haha.
Ook bij Bingo heb ik en paar tellen op m'n knie-en gelegen, omdat dan weer schuin stond, dan met z'n oortjes naar achter, dan tegen het bruin ( ipv wit) van moeders aan, waardoor je z'n hoofdje niet echt kon zien, etc.
het is vooral een kwestie van geduld!
Bij foto's van mezelf met paard ( actiefoto's) ben ik natuurlijk erg afhankelijk van anderen ( en die vinden t soms allang best...). Ilona houdt ook van goede foto's, dus die heeft er ook wat tijd/moeite voor over ( zij heeft de foto in de bloemen gemaakt, als ook een spingfoto die hier niet bij zit; vergeten).

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-01 19:02

Hey, maar ik zag geen foto's met Madelein zelf?

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-01 19:13

ehh.. tja..ehh Bart, op al die foto's waar iemand opstaat ( kleinof groot); dat ben ik dus...!
Maar waarschijnlijk bedoel jij een soort van 'portretfoto', waar ikzelf duidelijk herkenbaar op sta?
Daar kwam ik achter toen het pakketje al richting heike was..
Zal anders voor de liefhebber binnenkort nog wel een paar foto's richting Mierlo- Hout opsturen, was nog een leuke vergeten namelijk..
heb ook nog wel een aardige pasfoto Knipoog

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-01 19:48

Madelein wat een gaaaaaaffffeee fotos en jeetje wat is Leorna een mooie fjord zeg.....zo'n mooi koppie!!!
Ik vind Roy ook heel leuk om te zien...en dat lieve ponytje Silver......echt heel lief.

Eindelijk heb ik ze dan gezien.....en ik vind ze echt heel tof hoor!!!

Groetjes van Jacqueline

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-01 19:52

thanks again Bloos Haha! Bloos !

Silver was echt een aparte vond ik, was ook erg slim!
Ik heb geen enkel paard zo makkelijk beleerd aan de longe(9 op stem harder/zachter) als hij! Hij had alles echt zo snel door, was erg gaaf!
Op de sneeuwfoto kun je zien dat Roy al 'wat ouder' is, vind ik.
Dat was mijn kerstkaart ( heike, die kun je houden hoor btw) van dit jaar, maar omdat ze veel te laat kwamen, houd ik ze voor vlgnd jaar.
Inderdaad leuke beesie he" jut en jul", ben t helemaal met je eens hoor haha! *LOL*