Toeristen die foto's van je maken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 22:38

Ik had een keer een duitser die een foto wilde maken...best hoor, hij vroeg het in ieder geval nog *LOL* Tilt hij zo zijn peuter voor me op Flap zijn nek Bloos stond er echt van te kijken hoe braaf mijn paard is *LOL* Hij bleef keurig staan ook al duurde het een eeuwigheid voor ze afdrukten...Boos!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 21:30

Citaat:
Ja, die Zaanse Schans ken ik! Op een dag dacht ik "Kom, even op en neer naar de Zaanse Schans rijden voor een ijsje". Voor het eerste stel touristen die het vroegen bleef ik uit stomme verbazing maar gewoon schaapachtig staan kijken.


Dat klinkt bekend, ik was daar met een groep Italianen met een uitwisselingsproject *LOL* Toen werd ik ook met een stel vriendinnen door Chinezen gefotografeerd Haha! Als dank kregen we een beeldje(wel heel mooi) dus dat was wel grappig...Haha! Staat trouwens nog in mijn kamer *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Danielle_h, Dartel, fleurtjeuh, lotte_dl, Sas75, TamaraFloor, Vickym98 en 93 bezoekers

cron