Terug...in het kleine vreemde koude NL

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Terug...in het kleine vreemde koude NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-02 16:06

Hoi hier een yentl vanuit NL,helaas..we hadden vlakbij toronto(canada) in de file gestaan maar toch op tijd, toen moest ik weg ik werd opgehaald (stewardess)nou dat was wel ffies moeilijk Huilen ik kwam om 10 uur aan, 3 kwartier te laat maar goed... ik vloog onder begeleiding (voor degene die het niet weten ik zat in canada bij mn hartsvriendin)
eerst naast allemaal polen die raar brabbelde en drugs praatjes en alles en over me hoofdje aaien
Sukkels Boos! ik ging dus ergens anders zitten naast een vrouw van 21,donkere huid,praat nederlands
was wel gezellig! ik weet alleen niet eens haar naam Clown

op schiphol mocht ik lekker met het karretje (dat witte minicarretje) meerijden omdat ik onder begeleiding vloog.

toen me ouders gezien,op schiphol bij de burgerking gegeten en toen weg.. onderweg nog een whopper Lachen hongerrr...
nu ben ik thuis en ik probeer een aantal mensen te bereiken. Maar ik wil terug naar canada want nou zie ik helen niet voor 2 jaar

Canada is lekker ruim en warm en groot en alles! ik wist niet wat ik zag,wat een mini huisjes en mini computer,kleine auto's..geasfalteerde drukke wegen pff
ik had nog wel een poosje willen blijven maar gaat niet Huilen Huilen

zucht
ik ben weer terug dus

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-02 16:25

Expensive schreef:
ja was moelijk he afscheid nemen Huilen


idd
als iemand er weer over begon te vragen op de luchthaven "are you oke?" zucht gaat het weer .. Huilen Scheve mond

warme dagen in overvloed ja en ik vind het helemaal niet jammer want warme dagen in nl zijn zo benauwd dus heb ik liever de echte warme dagen in canada! trouwens helen me moeder vond me wel bruiner
ik me vader ook heel erg haha

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-02 17:26

Ik hoorde net dat liedje hier van you act like somebody else and get to.. blah blah toen wou ik echt weer terug naar canada want dat zongen we toch de hele tijd en ik zit nu de hele tijd in me eentje het volkslied van canada te zingen. over 2 jaar komen we naar canada iig maar meschien komt helen volgend jaar ja. ik ben er 3 weken geweest (weetje hoe kort)

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-02 17:38

jaa hahaha maar me moeder kent het niet dus moet in me eentje zingen ja die is uit (he clautje) en black socks wie wilt black socks leren?die is onwijs leuk he *LOL*

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aliida, alysha92, Dartel, Em_, hokke, Kimm4, lina1998, Lyona, NadjaNadja, nikysa90, Pommier, Swift, Vitas en 105 bezoekers