Het gedonder is begonnen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-01 22:58

Bah wat een stelletje viespeuken zijn die 2 merries van mij! Bloos

Ze zijn nu dus allebei hengstig en aangezien ze samen met een ruin (H, 1.75 m) in het weiland lopen kunnen ze hun lol op. Ze lopen de hele tijd om hem heen te draaien en die konten in zijn neus te wrijven.

Nu kwam ik vanavond aan en zag ik die grote H op mijn kleine Razinda springen!! Hij was haar aan het dekken, de pedofiel!! Ze is nog geen 3 jaar! Bah... Frusty Bloos

Toen ik de paarden op stal had gezet zag ik dat beide merries helemaal onder de striemen en wonden zitten, op hun rug, kont, hals, echt overal. Als je niet beter zou weten zou je denken dat ze zwaar mishandeld zijn...

Stelletje smeerlappen... Misselijk

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-01 08:51

Hallo?? Moet ik de penis van die ruin gaan schoonmaken... hahahaha! *LOL* *LOL* Dacht het niet!!
Ik geloof ook niet dat echt 'naar binnen gaat', hij maakt wel de beweging als hij 'erop' zit maar hij gaat er niet in zeg maar. Hmmm dit wordt wel een beetje een smerig onderwerp... Bloos *LOL*

En Lovely, ja die ruin heeft ijzers, moet ook wel van het is een Z2 dressuurpaard, dus binnenkort weer naar de wedstrijden (ik groom meestal).

Maar ik zou zelf nooit ijzers eraf halen, want Jur gaat meteen onregelmatig lopen. Razinda hoeft nog geen ijzers, die is nog zo jong.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-01 12:37

Maar het zijn mijn merries die het uitlokken he, normaal doet hij dat niet. Die 2 merries lopen hem zo op te fokken!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-01 14:57

Razinda is er wel erg vroeg bij...zal haar toch eens sexuele voorlichting gaan geven... *LOL* *LOL* *LOL*

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-01 23:39

Hahahaha ik zie het helemaal voor me! *LOL*

Eigenlijk raar, paarden kunnen dat ongestraft doen maar als wij vrouwen zoiets doen hebben we meteen een naam! *LOL* *LOL*

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-01 13:41

Hahahahaha *LOL* *LOL* *LOL*

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Celebi, journee, kim_1990, MaanNaam, oblix, rien10, Sanet, sterregoud, tienus63 en 85 bezoekers

cron