moeilijk...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 10:34

ze kan echt geen 2 veulens hebben gehad hoor, in ieder gaval niet als ze 2,5 is. Dan zou ze namelijk gedekt moeten zijn als veulen. Shetlanders zijn altijd wat later rijp, dus jonger als 2 jaar kan ze echt niet geweest zijn toen ze voor de eerste keer gedekt werd. Als je zeker weet dat het beestje 2 veulentjes heeft gehad dan zal ze in ieder geval 4 jaar oud moeten zijn.



ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 10:57

Dan kan ik je geruststellen, dan wordt ze dit jaar ècht vier hoor! Papieren kan je natuurlijk net zo uitzoeken als je zelf wil, hoeveel vos-shetjes lopen er wel niet rond. Als ik jou zo hoor is de eigenaar er één zonder geweten dus waarvoor zou hij niet met papieren sjoemelen.
Ik heb tegen over mij een echte broodfokker van shets wonen (hij weet zelf niet eens hoeveel hij er op dit moment heeft) ik weet zeker dat een veulen of enter niet drachtig is te krijgen. Gewoon een leuk stalletje met wei zoeken en dat diertje kopen, maareh..., laat je niet gek maken wat de prijs betreft!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Astrid_Brann, DenieesB, GrapeshotBot, Kla4tje, marloesxx en 44 bezoekers