Het bewijs, er zit ECHT een schroefje los..

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 12:07

Hmm, ik vrees dan toch dat Voltrack (mijn usericon, niet heel erg duidelijk deze foto) hem zwaar overtreft.
Voltrack is een arabier, maar dat verklaart nog niet waarom hij altijd scheel kijkt. Van Vol heb ik alleen maar normale actiefoto's. In mijn profiel zijn het ook allemaal rare foto's. Hij heeft ook een heel erg lange tong, we hebben hem nu 2,5 jaar maar nog steeds gier ik het uit van het lachen als hij zijn tong uit steekt, dan steekt er nl een lap van zo'n 10-20 cm uit zijn bekkie. Ook is hij met zijn 6 jr nog steeds een veulen, misschien dat dat wat verklaart?
Het leukste vind ik nog de foto van Kuul & Joop op mijn bureau, kwamen ze heel schattig met hun oortjes naar voren op me afgelopen en op het moment dat ik afdruk steekt Kuul zijn tong uit. Ziet er zo geweldig grappig uit!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie