slapen bij sonja (mika), hondenpillen eten...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

slapen bij sonja (mika), hondenpillen eten...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-02 14:32

al vanaf 6 juli ben ik bij sonja aan het logeren. is heel leuk maar sonja doet soms van die rare dingen.... }>
zo stonden we gisterochtend brood te smeren, gewoon zoals elke dag,... ze moest haar medicijnen in nemen, maar pakte ook de pillen voor de hond.
Ineens kijkt ze me super verschrikt aan, spuugt het laatste beetje water uit en zegt, waarom zeg je nou niks Boos! Scheve mond
ik snapte er niks van Verward
wat had ze nu gedaan Haha! ipv haar eigen medicijn had ze die van de hond genomen *LOL*
jullie hadden het echt moeten zien Haha! *LOL* *LOL*
later op de manege vroeg ze aan de DA of het erg slecht was, maar binnen 12 uur zou het wel uitgewerkt zijn, echt last er van krijgen was niet, alleen een beetje hyper. maar dat merk je toch niet bij haar }> }>

en zie je nu wel dat het geen bluf is dat ik het op bokt zet Tong uitsteken

verder gaat alles wel goed hoor Knipoog

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 14:34

ach ach ach, sonja toch Tong uitsteken
en sjoyce volgens mij had jij het echt wel gezien maar gewoon niks gezegd Knipoog

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 16:43

Jaja, soms heb je van die dagen........... Scheve mond Scheve mond
Dan doe je toch vreemde dingen........

Ik schrok me echt rot toen ik die pilletjes ophad, en was eigenlijk boos op Joyce dat ze niks had gezegd en mij gewoon die pillen op had laten eten..... Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Maar ja...........Hoe kan zij nou weten dat ik bezig ben de pillen van de hond op te eten ipv die van mezelf..... Haha!

Mijn eerste reactie was > kotsen ! Maar dat wilde ik bij nader inzien toch niet, dat is zoooooo vies, en ik zou vast niet doodgaan aan die pilletjes....Maar voor de zekerheid toch even gecheckt bij de da....... Haha! Haha! Haha!

We hebben naderhand wel vreselijk gelachen, en eigenlijk moeten we er nog steeds wel heel erg om lachen..... *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 18:05

ik moest echt hard lache toen ik dit las
moest je ook blaffen??????

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 18:12

Woef woef...... Haha!

Nee hoor, behalve een beetje een gejaagt gevoel heb ik geen onbedwingbare blafbuien gehad....... Haha! Haha!

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 18:29

Kreeg je ook een rare aandrang als je een boom zag?

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 09:17

Haha, ben ik ff blij dat wij alleen paarden en konijnen hebben die buiten staan, komen hun pilletjes niet bij mijn pilletjes in de buurt!
Ik heb wel eens per ongeluk 3 pillen teveel geslikt, dat gaf wel aan hoe hard ik die pillen nodig had, maar gelukkig mocht ik toen ook nog gewoon door blijven lopen.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 09:47

waha yootha ik zie sonja al staan met 1 poot tegen de boom grijnz.
blonde actie hoor Sonja! Maare verder is het wel gezellie?

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 17:43

hahha, het is maar goed dat ik geen aandrang kreeg wanneer ik een boom zag, gezien het feit dat ik in het bos woon..... Knipoog Haha! Haha!

Verder hebben Joyce en ik het hartstikke gezellig!! We hebben nog tot 10 augustus.....Dus dat duurt nog wel even...

Voor verdere info over Joyce kun je me altijd pben..... Haha! Haha!

grapje........ Knipoog

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 14:17

hahahaha dit is echt weer zo'n typische actie van jou son!man wat lachen zeg!hoe si het verder daar?alles goed met jou en je knollies?

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 20:11

oke gaan we nu joyce belachelijk maken Haha!
ik weet dat ze niet op Japik durfde en meer, ik wil meer Tong uitsteken

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 23:01

Jaaa ik doe mee Maaike *LOL* Even denken... *Kraak*

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-02 23:17

verdere info over mij ??? Schijnheilig ik wil zelf ook wel vertellen hoe vreselijk lief ik ben enzo!!! over mij kan je verder niks vertellen Schijnheilig Tong uitsteken
maar vind t nog steeds erg grappig als ik er aan denk Haha! dit vergeet ik gewoon niet meer!!! nee nooit meer }>

ja we hebben nog even de tijd tot 10 augustus!! ookal gaat het wel super snel, ben er vrijdag al weer 4 weken!!!!!! (stiekem ben ik de dagen al aan het af tellen hoor, wanneer ik hier eindelijk weer weg kan! Knipoog Knipoog Knipoog nee grapje, heb t nog steeds naar mn zin hoor!)

en jullie moeten niet zo gemeen doen maaike en kim, over mij zijn gewoon geen belachelijke dingen te vertellen, he sonja! Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig
dus kraken jullie nog maar een poosje door! Tong uitsteken

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 23:47

Wat gaan we verzinnen onder-opper-doos??

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 12:05

De afgelopen weken zijn me meer dan genoeg dingen opgevallen aan Joyce..... Tong uitsteken Tong uitsteken
Maar ze willen me zo 1 2 3 niet te binnen schieten.... Schijnheilig Haha! Haha!

Nee hoor, het is een fantastische meid, we hebben echt heel veel lol samen en hebben het echt naar ons zin!
En daarbij moet ik zeggen dat Joyce vreselijk behulpzaam is, vorige week was ik de hele week hartstikke ziek en ze heeft echt de volledige verzorging van al mn beesten overgenomen, daar was ik echt heel blij om, dus ik kijk wel uit, om rare verhalen over Joyce te gaan vertellen... }> }>

(voor verdere info kun je me altijd pben.. Knipoog Knipoog )

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 13:22

Ah lief hoor Joyce om zieke Sonja zo te helpen Lovers

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-02 00:06

Mika schreef:

Nee hoor, het is een fantastische meid, we hebben echt heel veel lol samen en hebben het echt naar ons zin!
En daarbij moet ik zeggen dat Joyce vreselijk behulpzaam is, vorige week was ik de hele week hartstikke ziek en ze heeft echt de volledige verzorging van al mn beesten overgenomen, daar was ik echt heel blij om, dus ik kijk wel uit, om rare verhalen over Joyce te gaan vertellen... }> }>



Bloos Bloos
oke dan zal ik ook maar toegeven dat ik sonja aardig vind , ondanks dat ze Sams pillen op eet, huifkarren kruiwagens noemt, de dierenarts haar ponys drachtig ipv hengstig spuit en steeds aan een vegetarier vraagt of ze geen trek heeft in een stuk vlees, vind ik het hier echt heel gezellig en vind ik dat de tijd veeeeeelste snel voorbij gaat!!! zal het hier echt gaan missen als ik weer in het verre vlaardingen zit, want sonja is heel lief hoor Lovers en verder ook wel redelijk normaal Knipoog Knipoog Haha!

loes-freke

Berichten: 4483
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: drogteropslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 20:56

tja als ik dit allemaal leest, weet ik niet wat ik moet denken. Schijnheilig
maar heb wel gelachen. Haha!
heb je japik nu thuis staan, sonja?
toch wil ik jouw japiks manen lenen voor mijn merrie freke. (28 sept)
zullen ze niet mooi staan samen in tweespan? Lovers (stille hint)
nu veel geluk met die meid onder de duim te houden.
en geniet van elke dag die je heb. Knipoog
mis wel de donderdag avonden met jullie. Huilen
groetjes en wie weet tot ziens. Koe

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 21:17

Hahaha wat een geweldig verhaal, ik zie het helemaal voor me.

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 16:52

Dribbel schreef:
Bloos Bloos
oke dan zal ik ook maar toegeven dat ik sonja aardig vind , ondanks dat ze Sams pillen op eet, huifkarren kruiwagens noemt, de dierenarts haar ponys drachtig ipv hengstig spuit en steeds aan een vegetarier vraagt of ze geen trek heeft in een stuk vlees, vind ik het hier echt heel gezellig en vind ik dat de tijd veeeeeelste snel voorbij gaat!!! zal het hier echt gaan missen als ik weer in het verre vlaardingen zit, want sonja is heel lief hoor Lovers en verder ook wel redelijk normaal Knipoog Knipoog Haha!


Maar verder gaat alles goed met me hoor...... Knipoog Knipoog Haha! Haha! Haha! Haha!

Wat betreft de donderdagavonden..............Die mis ik echt nie!!!!!!
Ben zo blij dat het is afgelopen, omdat ik ook al 2 avonden in de week les heb werd het eigenlijk een beetje te veel vond ik om 3 avonden in de week verplicht op de manege te moeten zijn.............. Op zich was het wel gezellig maar ik ben blij dat ik van die verplichting af ben....

En ach, Japiks manen.......................... Kwijl Kwijl Cool Cool Eigenlijk spreken die wel voor zichzelf..... Haha!

Japik staat nog op de manege, we zoeken naar een oplossing en moeten eerst met de gemeente de dingen afwachten, en dan komen er tijdelijk containers en komt ie eindelijk naar huis !!!! Kan bijna niet wachten tot ie eindelijk thuis staat...

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-02 17:08

Mika schreef:
Maar verder gaat alles goed met me hoor...... Knipoog Knipoog Haha! Haha! Haha! Haha!


o ja???? waarom merk ik daar dan niks van Tong uitsteken
komen we net bij de macdrive, wat denk je dat sonja besteld???
een grote banaan......... daar krijg je toch rare ideeën bij }>
(ze wilde een grote bananen milkshake Schijnheilig )

nee.... ik denk dat het nooit meer goed komt... Scheve mond Scheve mond als ze tenminste ooit normaal is geweest }> Haha! al 4 weken lang roept ze, normaal ben ik niet zo, normaal gebeurd dit niet, normaal gebeurd dat niet, nou, ik betwijfel het.... Schijnheilig

esythegirl

Berichten: 231
Geregistreerd: 03-08-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 17:32

haha
kreeg je ook een natte neus en last van kwispelen?
of viel dat welmee?

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 15:59

hahahaha waren het niet gevaarlijke medicijnen voor d ehond?