dauwtrappen en zadel passen....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

dauwtrappen en zadel passen....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-02 14:47

Vanmorgen ging de wekker al om 05:45. Marc keek even wat slaperig op: doe dat ding toch uit Slapen , maar ik had al een tijdje wakker gelegen. We hebben aan de andere kantr van het kanaal (waar wij aan wonen) een kroeg liggen, en er waren tot in de vroege ochtend een paar zatlappen aan het lol trappen... Frusty
Toch er maar snel uit, Marc volgde ook al, in de rijkleren en broodje maken. Vreemd toch dat het op zo'n vrije dag altijd veel makkelijker en sneller gaat als wanneer je naar je werk moet Verward Schijnheilig .
Om een lang vrhaal kort te maken. Al rond 07:00 zat ik op Des, op mijn nieuwe stock-saddle (hij moest toch goed uitgeprobeert worden?). Bij deze inspectie bleek dat het zadel prima paste. Knelde nergens, schoft mooi vrij, en schoof ook niet. Ik zat er nog maar net op toen mijn man zei: he, wat zit je netjes rechtop! Knipoog , voordeel van een fijn zadel, waarin je in de juiste houding wordt gedwongen Schijnheilig .
Toen ik wou draven, zakte mijn hoop in. Dat wou helemaal niet?! Verward . Nog maar eens geprobeert. Ging echt niet lekker. Er zitten namelijk voor je bovenbeen van die oortjes. Daardoor zit je best stevig in het zadel, maar heb je ook nauwelijks bewegingsvrijheid, helemaal met van die dikke billen als ik heb Verdrietig . Draven lukte wel, maar dan in zo'n gekunstelde houding, dat hou je niet lang vol. Echt wel balen....
Om 09:00 reden we het pad bij stal weer op. Heb 2 uur op een lekker zadel gezeten, maar kan er dus alleen maar lekker in stappen Verward , da's helemaal niet lekker Misselijk !!!!!

Moet ik morgen die mevrouw in Urk maar weer bellen of ik het zadel alsjeblieft mag omruilen voor een westernzadel. Ik had een weekje de tijd om uit te proberen, dus dat moet geen probleem zijn..... Hopen dat western me beter bevalt, en anders ga ik gewoon maar doorop mijn dressuurzadeltje!?! Clown


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, majemalo, Mevr_Meeuw, ogidni, RenateHidden, senna21, Symke, Typhoon, Vinny12511 en 93 bezoekers