koude voeten!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-01 20:19

Nah, mijn thermoboots waren na een paar jaar intensief gebruik niet zo veel warmer dan mijn leren laarzen. Vorig jaar begon ik met koukleumen en toen heeft mijn mammie voor mij een nieuwe jas (mijn waxjas was gewoon op) en een thermobroek (voor over de rijbroek) gekocht. Jammie, dat is echt lekker.. Super warm, en als je benen warm zijn is er ook een goede doorbloeding naar je voetjes, dus die blijven automatisch warm. Alleen toen we gingen IJslanderen in Drenthe, toen bevroor ik alsnog... Zal aan Drenthe gelegen hebben. Hier heb ik nergens last van. Trek m ook aan als ik naar school ga. Te lekker gewoon....

Laudine

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-01 21:44

Ikke vreselijk jaloers. Ik moet 1,5 uur minstens met trailer om op het strand te komen... Brom!
Vorig jaar 2x geweest. GAaahaaaaaaf. Maar ja, mijn hoefkatrolbeessie kon het niet echt bijhouden... Jammer, maar HARD. Zo... Kon hij Hercie op het laatst (10 km geraced.. oeps) niet meer bijhouden. Maar echt, ik zag helemaal niets meer, greep de manen beet en hing er half naast omdat het keihard woei. Oh, schitterend! Toen heb ik besloten dat ik Joop naar de verdingeses zou rijden, dit vonden we allebei nl schitterend. Hercules heeft overigens jaren in Katwijk gestaan, maar golven, doettie gewoon niet... Groot beest met een teenie tiny hartje.... Maakt niet uit, als we maar kunnen sjezen. Oh, geweldig, als ik daar met Vollebol rijdt... Nah, dan maken we Hercules in.... Wij gaan altijd bij Egmond rijden... Mooooooi... Helemaal voorbij Bergen (kijk maar op de kaart) en dan terug racen, zijn ze nl niet te houden....

Wou dat ik in Egmond woonde.. Of op een eiland... Jemig... Ben echt jaloers...

Laudine

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_, Blacky94, BlueStocking, daiswees, Danij, Devitootje, hollie, ijslandfan, laura22, meniekske, Sanne_zepp, Titsia, Vagabondo, xDeena_, xRaisin en 149 bezoekers