Zoveel nare mensen met paarden hier.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Zoveel nare mensen met paarden hier.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-02 20:41

De kermis is eindelijk voorbij!
Donderdag mocht iedereen zijn paard brengen voor de show. Het zou een drie daagse show worden met vooral Western rijden. Ik ken behoorlijk veel mensen met paarden maar ga niet echt met ze om.
Ik had dus beter thuis kunnen blijven dan naar de shows te gaan. Eerst en vooral was ik doodmoe, maar mijn dochter had niemand om haar mee te nemen naar de kermis. Dus, moest ik het maar doen. Niet alleen was ik doodmoe, maar ik kan me zo ergeren aan de mensen die zo arrogant zijn met paarden.
Mijn dochter vertelde een meisje van haar leeftijd met een paard, dat DC niet kon komen omdat ze haar been open had. De ouders van dat meisje keken naar mijn dochter alsof ze een stuk vuil was. Anderen willen niet met je praten omdat ze denken dat je geen paard hebt. Weer anderen willen niet met je praten omdat je niet in hun groepje hoort en weer anderen willen niet met je praten omdat je niet rijk bent. Behoorlijk depri was ik dus. Ieder jaar is het dus weer hetzelfde liedje en ik word er zo ontzettend moe van! Boos! Het heeft dan ook niets te maken met paarden mensen bijeen die graag een wedstrijdje houden, maar met het katten tegen elkaar en elkaar's ogen uit steken. Ik kan me niet voorstellen me zo op te stellen tegen anderen. Waarom moeten mensen zo naar en arrogant doen? Boos!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 21:44

Arrogantie komt voort uit onzekerheid... Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 09:34

Mensen met paarden in amerika zijn niet te vergelijken met de mensen met paarden hier in nederland. Ik denk dat paardensport in amerika veel meer een elitaire sport is in de states dan hier. Hier kan de gewone man ook een paard houden. en die gewone man gaat daarnaast ook eens veel intensiever met zijn paard om.