manege van loon

Moderators: Nadia, Lous, LindyH, balance, RianneH, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-01 19:33

Ik ben ook een keer op ruiterkamp geweest. De paarden stonden op een kale vloer (geen stro, helemaal nix). Pony's stonden in veel te krappe benches (hoe je dat ook schrijft).

Weides die geeneens gras hadden. Paadjes waar je tot aan de bovenkant van je rijlaars in wegzakte. Je mocht de paarden/pony-benen niet afspuiten na een rit of als ze uit de wei kwamen. Als sjabrakjes gebruikte ze opgevouwen dekens (da's nog niet zo erg, maar vind sjabrakjes gewoon diervriendelijker)

In de advertentie stond zelfs 'onbeperkt rijden'! Kan je nagaan! Meisjes die terugkwamen van een buitenrit gingen in de binnenbak gerust nog een half uur alleen maar gallopperen! Echt zo dieronvriendelijk.

Bah, het was heel gezellig daar, maar toch ga ik er niet meer naar toe. Oh ja, voor de mensen die er naartoe zouden gaan, denk er nog maar eens over na, het heet: Manege de Bongerd. Staat ook vaak in bladen met advertenties. Ze zeggen: onbeperkt rijden en 10 ha. eigen grond. Wat ze verder neer zetten weet ik niet meer. Maar wees gewaarschuwd dus.

Pling Knuf Mayo Pling

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mayo op 2001-02-20 18:35 ]</font>

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-01 19:45

Jawel zo'n plaid kan ook wel, maar het zijn vooral al die dingen bij elkaar opgeteld. Je let echt ineens op alles, als er een paar dingen gewoon echt fout zijn op zo'n plek.

Pling Knuf Mayo Pling

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-01 02:03

ehh, zo da's een goede vraag. Ik geloof dat het op de grens van drente en groningen was. Ik weet 't niet meer zo goed, het is al een paar jaar geleden.

Pling Knuf Mayo Pling

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie