voor suzanne(van marillion)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 10:45

JAAAAAAH!!!!
Dat is ,m!!
Ik heb m nu in maart 2 jaar en ik heb Marillion bij vd Oetelaar gekocht, hij heeft daar 6 weken gestaan. Ter referentie heb ik toen ene 'Monique' gebeld, die vertelde dat Marillion van een 11 jarig meisje was geweest die hem niet aankon, ze hoopte dat ie goed terrecht zou komen nu.
Hij is inderdaad niet de makkelijkste geweest, hij was behoorlijk verpest doordat iemand kennelijk alles heeft toegestaan. Maar na een maand of 4 was dat er eigenlijk weer uit. Hij was natuurlijk ook nog maar 4,5 toen ik hem kreeg. In maart vorig jaar ben ik B met 'm gestart, in mei L. Van juli t/m oktober heeft ie stilgestaan met een blessure en nu heb ik bijna mijn punten voor de M1. Dus in 9 maanden, best wel snel gegaan, het paard had geen enkele wedstrijdervaring, ik ook niet. Ik ben superblij met 'm, hij is echt mijn maatje en ook behoorlijk eenkennig, bij anderen heeft ie weer streken. Ik heb eerlijk gezegd geen kind aan 'm, hihihi! Hij heeft het heel goed, komt elke dag los en van de zomer in het land, krijgt goed te eten etc etc. Denk dat je 'm niet meer terugkent, hij heeft enorm veel spieren gekregen!!! Vertel eens wat meer over hoe ie bij jullie was???? Leuk dat je m kent!
Groetjes Suzanne


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 19:20

Onbegrijpelijk dat het zo'n draak was hoor, hij is echt superbraaf. Ik heb 3 paarden, maar hij is het gewoon helemaal voor mij, hij gaat echt nooit meer weg. Ach, bij vd Oetelaar ging ik me alleen een beetje orienteren. Ik zag ongeveer 50 paarden daar en toen zag ik hem, en was meteen verkocht, het was echt liefde op het eerste gezicht! In het begin had hij wel wat last van een verkeerde opvoeding, maar als je consequent met 'm bent is ie heel lief voor je. Hij wil graag voor me werken en zal nooit gemeen bokken, steigeren of staken. Vandaag weer wedstrijd met Marillie gehad en 167 en 164 punten met 'm gereden...ben dus heeeel trots op 'm. Nog 1 puntje en dan gaan we M1 starten. Kun je misschien eens aan de eigenaar vragen of ze toevallig foto's van Maril heeft van toen ie nog 'klein' was...hij schijnt als jaarling bij jullie gekomen te zijn. Ik heb wel een foto van 'm zoals ie nu is (1.75 en met veel front), maar weet niet hoe ik dat hier op moet krijgen!!!

Groetjes Suzanne

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 10:48

Lielle, gaaaaf!! Ik weet dat de dochter van vd Oetelaar er veel op heeft gereden, ze wilden hem voor haar houden als ik hem niet zou kopen ofzo.

Manon...ik heb een goeie foto van Maril in 'mijn documenten', maar hoe krijg ik die er dus op. Die foto van Kim is zooooo donker!!!

Groetjes Suzanne

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 17:57

Jaja...ben erg tevreden, want het was geen supermakkelijke jury (We hadden uiteindelijk toch weer een ander). Er werd OF heel hoog OF heel laag gereden. Mireille was eerste met 180 (!) en iets in de 170 en ik was dus 2e. Drie winstpunten per rubriek, dus valt nog wel mee (onder mij 159 en 160). Maril heeft redelijk gelopen, kon wel wat beter, want hij was weer lekker loperig. Ach, dat weet ik zo onderhand wel met 'm. Maar daardoor had ik 5en voor het binnenkomen (wil niet stil blijven staan..) ipv 7ens. Had me toch net die twee puntjes gescheeld, maar das altijd achteraf en bovendien niet eerlijk: 167 is natuurlijk al geweldig, ben dus ook heel trots op hem. Maar zo zie je dus: thuis kost het hem geen enkele moeite, het zijn puur de uitwedstrijden waar hij door zijn nieuwsgierigheid niet alert is, althans, niet op mij. Hij is niet schrikkerig, maar wil gewoon graag alles weten, hahahaha!
Ik start in maart weer thuis, maar hoop 1 uitwedstrijd daarvoor te kunnen rijden, voor de zekerheid. Ben als de dood dat ik het op het laatste moment verknal en dat ene puntje niet redt. Liefst zou ik L + 15 zijn, dan zou ik de eerste outdoors nog L2 starten, mag je toch op ieder moment overstappen, heb je tenminste de keuze. Maar ik wil niet weer 3 of meer punten moeten rijden, in dat geval ga ik dus wel meteen over naar de M1. Want tja...6 punten voor april red ik denk ik niet, hihihi!
Groetjes Suzanne


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 21:35


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-01 11:20

Thanx manon!!!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Carowl, Lanoca, Miez en 39 bezoekers