Echt lachen, ik heb op een tinker gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-01 18:56

Een kennis van mij heeft een tinker gekocht ( waarschijnlijk drachtig, maar dat is nog niet zeker). Ze gingen vandaag op haar rijden in de bak. Ze was niet vooruit te branden. Vroegen ze aan mij of ik er even opwilde ( ben iets langer). zonder zadel op een paard dat ik helemaal niet kende. EIGENWIJS joh.Eerst heeel netjes draven, richting door steeds harder en dan weer remmen en rustig doorlopen. }> duiveltje. Reed ik op een volte ( naja slingerede op een volte) kwam er een pony recht op der af. Ging ze steigeren. Heel laag maar hoor, hihi ze zitten echt lekker. Zo'n bolwollige tinker. Maar wat was deze eigenwijs zeg...Grinnik...dit was trouwens de eerste keer dat ik op een tinker heb gezeten.Het was best lol, ik lach helemaal dubbel,ze ging toen alle kanten op, behalve de goeie Lachen

Liefs Ymke

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 19:03

Het tinkervirus breidt zich uit.
Achja die dingen zijn juist zo leuk aan een tinker. ze doen precies hun baasje na, tenminste de meeste, doe jij niets doen zij ook niets. rond kennen ze in t begin ook niet. lichaam is net een plank die zich niet kan buigen. maar als ze jeuk hebben vouwen ze zich helemaal dubbel en gaan ze helemaal uit hun dak van genot.
Heb wel eens een tinker gezien die een boompje plat legde in het bos iel boompje werd gebruikt als middel om zn kont ff lekker aan af te schuen. heerlijk hoeveel genot ze daaraan kunnen beleven.
enneh ga je bram nu inruilen voor een tinkerwolballetje??? (grapje)

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-01 19:08

lol, neej ik hou het maar bij mijn lieve hittepetit.Zo een keertje rijden op een ijsbeer is wel lachen, maar ik kan nou eenmaal niet zonder die idote schimmel Lachen

groetjes Ymke