Ik zeg maar niets meer... wordt tegen je gebruikt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Ik zeg maar niets meer... wordt tegen je gebruikt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-02 16:32

Vandaag ging ik na zeker 4 dagen of zo weer eens lekker op pablo rijden.
Wou het al eerder doen maar het kwam er maar niet van. Onderandere door het weer en doordatik wat minder tijd had.

Dus vanochtend lekker naarpablo gegaan. Hem uit het land gehaald en hem gepoetst.
Daarna opgezadeld en ongeveer 3 kwartier wezen rijden in de bak. Het ging echt super. Ik rijd momenteel zonder neusriem omdath ij een bult erop heeft maar datrijdt net zo fijn.

Ik was bijna klaar en toen kwam er een vrouwtje van stal aan en die vreog hoe het rijden ging. Ik zei dat het super ging en dat ik binnenkort wel weer naar buiten wou omdat hij zo braaf was.
Afijn na ff gekletst te hebben ging zij naar haar paard en ik ging pablo nog even uitstappen.
Om dat moment was ook iemand zijn paard aan het longeren en was flink aan het klapperen met de zweep.

Na ongeveer 5 a 10 minuten wou ik afstappen. Ik sla mijn been over het zadel en blijf nog ff hangen. en BOEM daar gaat pablo er opeens vandoor met mij nog hangend aan het zadel.
Ik me maar meteen laten vallen en pablo een klein rondje gegalopeerd totdat hij merkte dathij zijn baasje kwijt was.

Ik heb nu weleen les geleerd..... Zeg niet dathet zo super gaat of zo als je er nog op zit... wordt alleen maar tegen je gebruikt.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 16:48

Haha.. Fijn is dat altijd.. Moet je ook nooit te hard zeggen hé? Als ik alleen buitenrij heb ik ook vaak zoeiets van ´dat gaat lekker´. Een minuutje later wil mevrouw niet meer verder omdat het toch erg eng is alleen.. (al gaat dat steeds beter..)

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 17:03

Jahe,ik denk dat dat komt omdat je dan onbewust denkt:het gaat toch goed,waarom zou ik nu nog zo opletten...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 17:05

Oh lekker zeg! Maar ja, blijven paarden *grijns*...af en toe zou je ze...

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-02 17:07

Op dat moment kon ik hem wel zeg Boos!
Denk af en toe waarom schrik je om niets... slaatsoms echt nergens om.

Als je hem dan op de poetsplaatst ziet dan slaapt hij bijna... en met rijden heeft hij geen bok of zo.
En dan opeens uit het niets.... baf... weg is ie.

Lobke98
Berichten: 430
Geregistreerd: 13-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 19:04

Ahh en het was zo'n liefie vrijdag! Ik kan het nog niet begrijpen!
Maar tja achter eleke engel schuilt een bengel!!!!!!!!! Hahaha
Ik zeg ook niet meer te vroeg dat ik hem lief vind, ik moet hem nog maar is goed bekijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Hihi